Aviseringar
Rensa alla

har en svacka


Ämnesstartare

alla gamla tankemönster och all ångest och alla minnen kom tillbaka, vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

vill inte ha haft relationer med folk som skadat mig och jag vill inte vara ledsen och jag vill inte börja på en ny skola igen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och jag vill inte vara så instabil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dina tankar är inte verkliga. allt kommer att ordna sig, vare sig du vill tro det eller ej. har du provat att meditera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

? v ?:
dina tankar är inte verkliga. allt kommer att ordna sig, vare sig du vill tro det eller ej. har du provat att meditera?

tack. det ordnar sig, men det är avlägset just nu. nej, det har jag inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: nej, det har jag inte.

ge det en chans, lite svårt att säga exakt hur du ska göra och så. men det kan hjälpa dig inse hur du tänker och varför du gör det. se saker lite klarare.


   
SvaraCitera
Vision

gör saker som skakar om huvudet. ta en löptur, bazza, rök en zut


   
SvaraCitera
seasaw

shake that brain of yours


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan jag få den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

? v ?:

ge det en chans, lite svårt att säga exakt hur du ska göra och så. men det kan hjälpa dig inse hur du tänker och varför du gör det. se saker lite klarare.

har svårt för att inte göra någonting alls. försöker reda ut det som får mig att må dåligt, det har gjort mig mycket lugnare.

Vision:
gör saker som skakar om huvudet. ta en löptur, bazza, rök en zut

jag orkar inte, är så trött.

seasaw:
shake that brain of yours

hur?

df rqp:
kan jag få den?

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
ja

betalar frakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

betalar frakt

vill du ha den i en vadderad påse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skrev jag påse, det heter kuvert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frankerad spypåse tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: har svårt för att inte göra någonting alls. försöker reda ut det som får mig att må dåligt, det har gjort mig mycket lugnare.

väldigt många som har det, desto större anledning att göra det. det är lite absurt att många är så rädda för att sitta tysta och blunda. Söt


   
SvaraCitera