Aviseringar
Rensa alla

har ett jävla pojkvän problem ja behöver hjälp med!!


Ämnesstartare

jo det är så att jag och en kille har träffats under några år, och nu för några veckor sedan så sa han att han älskade mig å ville äntligen ha ett förhållande. Allting funkar bra, det är bara det att han går på fester varje helg och bjuder mig aldrig! när jag frågar om jag får hänga med blir han sur å säger att jag ska sluta tjata. om man e i ett förhållande, borde man inte då vilja att ens flickvän ska följa med på fest ibland?

han säger att han inte skäms över mig, han säger att han inte är rädd för att ja ska klänga på han hela kvällen å svansa efter han, men vad är det då?? han säger bara vet inte hela tiden och blir sur för att jag tjatar!!!

om någon varit med om samma sak eller om någon snubbe där ute vet vad felet är så snälla berätta? jag blir tokig snart, kommer inte klara av att ha ett förhållande med någon som adlrig vill ha med mig på fest


   
Citera

Jag blir jätteglad när min flickvän följer med ut. Slå honom. [smile]


   
SvaraCitera

Lol på att han älskar dig, han vill antagligen bara ha dig som standby.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Jag blir jätteglad när min flickvän följer med ut

ja men eller hur 🙁 min förra pojkvän bjöd mig jämt, säger inte att jag ska hänga med han varje helg men någon enstaka gång! hans kompisar har frågat mig varför jag aldrig följer med, Jo för att jag inte får! tror du att han är med andra tjejer på festerna? 🙁


   
SvaraCitera

Han vill väl inte att du ska se när han hånglar/pippar runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Han vill väl inte att du ska se när han hånglar/pippar runt

fan va upppiggande 😮


   
SvaraCitera

rocka_billy:

fan va upppiggande 😮

Ser få andra anledningar. [n]


   
SvaraCitera

han kanske skäms över sej själv när han festar[rolleyes]


   
SvaraCitera

busan13:

han kanske skäms över sej själv när han festar

Dekadent:

Han vill väl inte att du ska se när han hånglar/pippar runt.

Tyvärr. Själv hade jag en kille som gick med mig på varje fest för att "se efter mig". Det var fan inte kul kan jag säga dig. Hahahah...


   
SvaraCitera

Vadå förbjuder han dig? Gå ut till samma ställe med dina kompisar o ba heeey e du här mm hejdå, sen går du och har asroligt. Eller så går du ut själv och säger att han inte får följa med!


   
SvaraCitera

rocka_billy:

tror du att han är med andra tjejer på festerna

Skulle jag tro. Eller så skäms han verkligen över dig. Men skulle också vara så att han är rädd för att du kanske ska börja gilla en annan kille(Och tro mig, Det har hänt) Till och med mig :'(


   
SvaraCitera

Du kanske är tråkig att festa med. Typ blir asfull och börjar gräla eller grina eller något.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Du kanske är tråkig att festa med. Typ blir asfull och börjar gräla eller grina eller något.

[love]


   
SvaraCitera

isola:

standby

vae de?


   
SvaraCitera

Kan det inte bara vara så att han vill ta det lugnt och träffa sina polare själv lite då och då? Känns inte helt otroligt med tanke på att ni varit tillsammans ett tag.


   
SvaraCitera