Aviseringar
Rensa alla

Har ett stort kärleksproblem, snälla hjälp


sohot
Ämnesstartare

Halloj, som rubriken kanske meddelar så har jag ett problem. Jag måste ta det helt från början för det e väldigt krångligt. Hoppas att ni orkar läsa allting......

För ett tag sen så började jag chatta med en kille, han är ett år äldre än mig, och sen så sa han att han gillade mig. Då började vi hålla på lite med varran och jag började gilla han oxå. Jag sa det till han å vi fortsatte hålla på lite, tills några av mina kompisar fått reda på det, och som alltid preds det snabbt i hela skolan.

Efter några dagar av att alla höll på å fråga om vi var tsm o.s.v så sa han till mig att han inte gillade mig längre. Jag vart jätteledsen och mitt hjärta var typ krossat. Han sa att vi kunde fortsätta hålla på tills båda gillade varandra igen, å det sa jag ju inte nej till....
Efter ett tag så började han gilla mig igen och vi fortsatte med vår hemliga romans.....
Den här gången hade jag inte sagt om det till någon annan än den kompis som jag absolut vet inte skulle svika mig, och även då så berättade jag inte alla detaljer. 

Sedan en dag så hånglade vi och det var det bästa i hela mitt fkn liv!! Senare den dagen så for jag till honom och vi strulade å höll på........................ DET VAR ÄNNU BÄTTRE ÄN DET ALLRA BÄSTA I HELA MITT UPPFUCKADE LIV! <3 <3 <3 <3 Han sa att han ville jag skulle stanna hos han i en evighet.... :*
Jag frågade han om han hade blivit sur på mig tidigare, när det läckt ut i skolan och han sa att näe, jag blev bara fundersam. 
Så fortsatte vi å chatta och prata med varran i två dar, tills IDAG han ville att jag skulle skolka me han från skolan så att vi kunde vara sj. Jag sa nej för min mamma skulle ha strypt mig levande och jag sa till han att jag verkligen ville, men inte kunde. 
Sen när jag kommit hem, så frågade jag han om han ville komma över en stund innan min kompis kom, han svarade inte direkt och när han gjorde det så hade hon redan kommit. Han sa att aa det kan jag, om hon inte redan har kommit. Å då sa jag att nej hon är redan här...... 
Efter en liten stund frågade jag om han ville träffas ute lite senare, när min kompis åkt hem, och då sa han bara "Har tappat intresset"
Så frågade jag "hur"  han svara bara ....
Sen sa jag att skit i det då och han ba "Ska du börja dryga nu? Ok...."

MITT HJÄRTA ÄR HELT JÄVLA KROSSAT NU OCH JAG SITTER BARA Å GRÅTER! Kompisen jag sa om, hon vet om det här och tycker att jag ska dissa honom, att han bara är en fkn player, men jag älskar honom och det kmr verkligen inte gå...... 
Har någon upplevt samma sak någon gång? Eller har något bra tips?
Skriv gärna här i kommentarerna, eller så kan ni skriva till mig på skype: sohot.hottie 😀 
Snälla hjälp mig, det är inte kul med ett brustet hjärta ;(


   
Citera

Jag tycker att det låter som att ni båda är lite knäppa och känsliga. 


   
SvaraCitera
sohot
Ämnesstartare

stereo total:
Jag tycker att det låter som att ni båda är lite knäppa och känsliga. 

Det var inget tips @stereo total


   
SvaraCitera
time
 time

Det låter nog tyvärr som att han bara utnyttjat dig för sex/strul. Det är inte lätt när man är kär i någon som håller på så, men det absolut bästa för dig vore att strunta i honom. Han har inte behandlat dig bra! 


   
SvaraCitera

stereo total:
Jag tycker att det låter som att ni båda är lite knäppa och känsliga. 

det var en upplysning. 


   
SvaraCitera
sohot
Ämnesstartare

time:
Det låter nog tyvärr som att han bara utnyttjat dig för sex/strul. Det är inte lätt när man är kär i någon som håller på så, men det absolut bästa för dig vore att strunta i honom. Han har inte behandlat dig bra! 

Jag tror nog oxå det, men nu har vi börjat skriva igen och han ville komma å träffa mig, men just då var jag med en kompis. Och förrgår sa han att han skulle ge mig en kram imorron(-alltså igår) men när jag frågade om han ville komma till mig så sa han att han var med en kompis, så det gick inte. Så idag han han börjat dissa mig igen och jag vet inte riktigt vad jag ska tro........


   
SvaraCitera
time
 time

sohot:

Jag tror nog oxå det, men nu har vi börjat skriva igen och han ville komma å träffa mig, men just då var jag med en kompis. Och förrgår sa han att han skulle ge mig en kram imorron(-alltså igår) men när jag frågade om han ville komma till mig så sa han att han var med en kompis, så det gick inte. Så idag han han börjat dissa mig igen och jag vet inte riktigt vad jag ska tro........

Försök släppa honom. Den här relationen verkar ta mer energi än vad den ger och det är nog det säkraste tecknet på att du borde försöka ta dig ur situationen. Och då menar jag att du borde göra det även om han är taskig 80% av tiden och gör dig jätteglad 20% - så länge det ens finns en procent som verkligen gör dig ledsen eller orolig eller fundersam så borde du överväga att inte ha med honom att göra! 


   
SvaraCitera
sohot
Ämnesstartare

time:

Försök släppa honom. Den här relationen verkar ta mer energi än vad den ger och det är nog det säkraste tecknet på att du borde försöka ta dig ur situationen. Och då menar jag att du borde göra det även om han är taskig 80% av tiden och gör dig jätteglad 20% - så länge det ens finns en procent som verkligen gör dig ledsen eller orolig eller fundersam så borde du överväga att inte ha med honom att göra! 

Ska försöka, men det e så svårt eftersom jag verkligen gillar honom....
Men tack så jättemycket för tips och uppmuntran <3 <3


   
SvaraCitera
time
 time

sohot:

Ska försöka, men det e så svårt eftersom jag verkligen gillar honom....
Men tack så jättemycket för tips och uppmuntran <3 <3

Förstår verkligen att det är svårt! Men det är helt och hållet för ditt eget bästa. Det är svårt att se på egna problem objektivt, men sätt dig ner och tänk hur du hade reagerat om din bästa vän kommit till dig med problemet du beskrivit, och sagt samma saker. Vad hade du gett henne eller honom för råd? 🙂


   
SvaraCitera