Aviseringar
Rensa alla

Har fet ångest just nu..


Ämnesstartare

Jag har gjort mitt livs största misstag som jag kommer få leva med och aldrig vilja berätta för NÅGON. Hela grejen är den att jag har lekt lite med tanken på att testa på sex med samma kön där jag är den som får ta emot (jag är kille) i runt ett år. Det har liksom mer varit en "fantasi" som jag tänt på och som jag trodde att jag ville testa på.

Idag tog jag steget och träffade en snubbe för att testa på.. jag trodde att jag ville. Väl i sängen hos honom så kom vi så pass långt att han stack in ett finger och slickade där bak, men jag var inte det minsta upphetsad, allt kändes fel, Så jag sa som det var och åkte hem.

Nu har jag fet ångest, liksom vad har jag gjort??? En massa tankar flyter i huvudet, är jag officiellt bög/bi nu? Kan jag ha blivit smittad med HIV med tanke på att jag hade ett litet sår där bak som jag fick av rakapparaten?

Var bara tvungen att skriva av mig..


   
Citera
Ämnesstartare

bara för att du testade betyder de int att du är bi lr bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

bara för att du testade betyder de int att du är bi lr bög.

Nej det är jag väl uppenbarligen inte.. men jag ångrar mig riktigt mycket. Mår illa rent ut sagt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FakkFakkFakk:

Nej det är jag väl uppenbarligen inte.. men jag ångrar mig riktigt mycket. Mår illa rent ut sagt[sad]

Myes förstår de..
men alla gör misstag nångång i livet de är bara att vänta ut tiden tills det inte känns lika piss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FakkFakkFakk:

Nej det är jag väl uppenbarligen inte.. men jag ångrar mig riktigt mycket. Mår illa rent ut sagt[sad]

Tråkigt att du känner så, men då vet du ju det i alla fall [smile]

Och det gör dig knappast bög/bi [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

Myes förstår de..
men alla gör misstag nångång i livet de är bara att vänta ut tiden tills det inte känns lika piss

Förhoppningsvis kommer den tiden även när det gäller det här. Men detta är liksom något som man definitivt kommer komma ihåg under hela sitt liv....

Unexpected:

Tråkigt att du känner så, men då vet du ju det i alla fall [smile]

Ja usch, så nu är det ju lika bra att göra ett test om 3 månader. Inte för att jag tror att man blivit smittad av något. Han sa att han var testad osv, plus det var bara fingrar o saliv så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FakkFakkFakk:

Han sa att han var testad osv, plus det var bara fingrar o saliv så...

Väldigt osannolikt att du skulle vara smittad alltså. Oroa dig inte, men testa dig ändå om tre månader som sagt [y]

Och du har ingenting att skämmas för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FakkFakkFakk:

Ja usch, så nu är det ju lika bra att göra ett test om 3 månader. Inte för att jag tror att man blivit smittad av något. Han sa att han var testad osv, plus det var bara fingrar o saliv så...

myes, tror dock int heller att du blivit smittad men de skadar ju aldrig att testa sig för att få svaret 100% säkert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Och du har ingenting att skämmas för.

Tack för stödet! Önskar visserligen att alla tyckte och tänkte som dig.

BleedingLovex:

myes, tror dock int heller att du blivit smittad men de skadar ju aldrig att testa sig för att få svaret 100% säkert

Nej precis, det återstår väl och se!


   
SvaraCitera

FakkFakkFakk:

är jag officiellt bög/bi nu?

Du bestämmer själv. Känner du dig homo/bi en dag så var det, är du hetero så är du det den dagen. Ingen annan bestämmer åt dig, och du har rätt att vackla hit och dit hur många gånger som helst.

FakkFakkFakk:

Kan jag ha blivit smittad med HIV med tanke på att jag hade ett litet sår där bak som jag fick av rakapparaten?

Väldigt osannolikt, men gör ett test om du vill vara 100%

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FakkFakkFakk:

jag officiellt bög/bi nu?

Ja. Den officiella föreningen för bestämmelser av personers sexuella läggning(OFBPSL) har nu klassat dig som bög!

Det är du och bara dudududu som bestämmer/vet vad du är. Du testade det, du gillade det inte. That's it.

FakkFakkFakk:

Kan jag ha blivit smittad med HIV med tanke på att jag hade ett litet sår där bak som jag fick av rakapparaten?

Du behöver nog inte oroa dig[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom du inte tände på det så lär du inte vara bög? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra att du stack iallafall, om du inte gillade det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske bara var fel kille?
Man tänder ju inte på alla.


   
SvaraCitera

Varför ångrar du dig? Och jag menar inte att jag inte att jag inte förstår att du kanske känner dig smutsig och äcklad, utan mer på vilket sätt som du rättfärdigar din ånger för dig själv.

Är det måhända för att analsex, och då att vara den under parten, är något som ses som smutsigt och dåligt? Känner du dig omanliggjord?

Smittad har du antagligen inte blivit, HIV är ganska svårsmittat, och eftersom det inte var någon sperma med i bilden så är chansen astronomiskt liten. Så vitt jag vet är förekomsten av HIV-virus i saliv näst intill obefintlig och för att man skall smittas av en kyss så skall påda parterna behöva ha blödande sår i munnen - men, om du känner dig orolig skall du självfallet testa dig för att lugna ditt sinne.

FakkFakkFakk:

Nu har jag fet ångest, liksom vad har jag gjort???

Du har varit modig och försökt förverkliga en sexuell fantasi - det är det få som vågar! Jag tycker du skall vara stolt över dig själv [y]. Du insåg sedan att, nej, det här var inte för dig. Ingen skada skedd! Nu är du en erfarenhet rikare och har en större självkännedom om din sexuella identitet.

FakkFakkFakk:

En massa tankar flyter i huvudet, är jag officiellt bög/bi nu?

Nej! Sålänge som du inte tänder på killar så är du inte bög eller bi. Och att vara det, förövrigt, är inte så farligt.

FakkFakkFakk:

Tack för stödet! Önskar visserligen att alla tyckte och tänkte som dig.

Just ens sexliv är faktiskt något som man, om man vill, kan ha för sig själv. Det är din ensak vad du fantiserar om och du delar bara med dig så mycket av det som du vill! Du behöver inte gå omkring och känna dig som en lögnare bara för att du inte berättar att du fantiserat om att bli påsatt av en kille.


   
SvaraCitera