Aviseringar
Rensa alla

Har fet ångest just nu..


FakkFakkFakk:

Idag tog jag steget och träffade en snubbe för att testa på.. jag trodde att jag ville. Väl i sängen hos honom så kom vi så pass långt att han stack in ett finger och slickade där bak, men jag var inte det minsta upphetsad, allt kändes fel, Så jag sa som det var och åkte hem.

Uch. Jag gillar inte alls att någon slickar i analet. Man behöver inte göra så?
Det kanske var bäst att du gjorde så då, eftersom du sa själv att det kändes helt fel. Då är det bäst att man slutar. Men känner du fortfarande att du skulle vilja testa att sätta på en kille?

FakkFakkFakk:

Nu har jag fet ångest, liksom vad har jag gjort??? En massa tankar flyter i huvudet, är jag officiellt bög/bi nu? Kan jag ha blivit smittad med HIV med tanke på att jag hade ett litet sår där bak som jag fick av rakapparaten?

Du är inte bög om du bara testade på. Bra du vet bäst om du är bög eller inte, ingen annan. Känner du dig attraherad av killar så kan du möjligtvis vara bög eller bisexuell.
Det är liten risk att du blev smittad av HIV. men du kan ju för säkerthetsskull gå och testa dig, de går fort och är helt normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Du har varit modig och försökt förverkliga en sexuell fantasi - det är det få som vågar! Jag tycker du skall vara stolt över dig själv . Du insåg sedan att, nej, det här var inte för dig. Ingen skada skedd! Nu är du en erfarenhet rikare och har en större självkännedom om din sexuella identitet.

bra skrivet 🙂


   
SvaraCitera

Marfus:

Men känner du fortfarande att du skulle vilja testa att sätta på en kille?

Fiskar du efter ett ONS? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Fiskar du efter ett ONS? xD


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Fiskar du efter ett ONS? xD

Hahaha Ingen kommentar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan bara understryka det de andra har sagt. Känn inte ångest för att du provade med att vara med en annan kille, känn dig stolt över att du faktiskt vågade prova. Dessutom, själva poängen var väl just att känna efter om du faktiskt tyckte om det, vilket du uppenbarligen inte gjorde. Bättre att du nu vet att det inte var din grej än att du hela livet undrar "Tänk om...".

Den enda som kan bestämma din sexualitet är du själv, baserat på dina sexuella fantasier och erfarenheter. Omöjligt för att oss att bestämma om du är bi eller homo, dock så skulle jag själv tippa på hetero.

Risken för HIV är förmodligen mindre än en promille i ditt fall, men testa dig gärna om du känner dig tryggare med definitivt besked.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan det inte vara så att du är nyfiken på att bli penetrerad, och har associerat det till att du måste vara med en kille? [smile]

Man kan ju göra något sådant med en tjej också. Du är ju tydligen inte homosexuell eftersom du inte är attraherad av killar.

Föresten är det inte alls något fel med det du har gjort och du behöver inte ha ångest. Nu bör du ju egentligen vara säkrare i din sexualitet och alltså ha ett rikare liv! Hehe lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

penetrerad

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA gaylish [party]


   
SvaraCitera

Behöver väl inte vara något fel med att vara osäker på hur man känner. Vet flera tjejer som har "experimenterat" så varför skulle det vara så tabu för en kille att göra det. Du testade, det kändes fel och du kan gå vidare i livet med vetskapen om att du förmodligen är hetro ev, delvis bi men spela roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var killen het då? x) Du måste ju bara kåt om du ska ha sex med ngn iallafall x) haha xP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mikarr:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA gaylish [party]

Det finns faktist väldigt många som gör det med tjejer, har jag hört. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FakkFakkFakk:

Idag tog jag steget och träffade en snubbe för att testa på.. jag trodde att jag ville. Väl i sängen hos honom så kom vi så pass långt att han stack in ett finger och slickade där bak, men jag var inte det minsta upphetsad, allt kändes fel, Så jag sa som det var och åkte hem.

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA!!!


   
SvaraCitera

FakkFakkFakk:

Unexpected: Och du har ingenting att skämmas för.

Exactly. Skäms inte!! [y] Det är bra att prova på saker. Ibland blir det inte rätt, men ibland blir det det.


   
SvaraCitera

FakkFakkFakk:

Nu har jag fet ångest, liksom vad har jag gjort??? En massa tankar flyter i huvudet, är jag officiellt bög/bi nu?

massor av folk har säkert redan skrivit, men hallå? Du har ju faktiskt inte gjort något fel. Hur ska man egentligen kunna ta redan på sin sexuella läggning om inte prova den? Det var ju exakt det du gjorde bara. Jag förstår dig också, man ska aldrig ha sex om det inte känns bra. Jag tycker du ska vänta ett tag till och träffa en person som du verkligen tycker om och kan tänka dig. Men allting måste ske under bådas överenskommelse. Du behöver absolut inte kalla dig bög, kanske någon gång i framtiden, men absolut inte nu. Och en läggning är ju bara en läggning, OMG vad alla har fått en hype över att man måste ha en sexuell läggning. Det är som att det finns två olika sidor, fast sexet bara är en sådan liten del av livet. Tänk inte så mycket, lämmna detta bakom dig och försök gå vidare och testa dig fram, med kärlek (gud vad jag låter som en tant).[love]
Love you and everybody around


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångest har man alltid, hade du inte provat hade du haft ångest för att du inte vågade prova. Nu har du ångest och vet, det är iaf bättre än att ha ångest och inte veta. Eller så kanske du bara inte träffade rätt kille. Verkar ju jävligt korkat att försöka sig på analsex första ggn, inte konstigt att du fick panikångest...


   
SvaraCitera