Aviseringar
Rensa alla

har förjävla ont i pungen


Ämnesstartare

det är ju inte så nice, sitter på buss också så det är ju jobbigt

vill fisa också men vi har redan åkt förbi pappersverket så kan inte kamoflera den.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

minns när jag åkte denna buss och någon tänkte göra det, alltså fisa när det redan luktar papperverk, men den fes för sent så det luktade ränneskita i hela bussen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det är cancer.


   
SvaraCitera

Killar har skum anatomi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Tror det är cancer.

klämde för några dagar sedan och hittade inget, kom dock på att mina bitestiklar blivit stora

jag kanske håller på att få en getpung

Sagitta:

Killar har skum anatomi

den är ju inte skummare än flickor!

fast kanske fulare, tror alla kan enas om att pungar är fulast i världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackars litebn[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liten


   
SvaraCitera

En gång i tiden hade jag jätteont i flera dagar. Jag gick till läkaren och han klämde lite och sa att jag var frisk. Sen var jag öm i två veckor efter alla klämmande men sen vart jag glad igen.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

den är ju inte skummare än flickor!fast kanske fulare, tror alla kan enas om att pungar är fulast i världen

Jo! Varför ska man ha pungen utanför kroppen när den kan skadas så jävla lätt... den kunde lika gärna varit innanför eller inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

En gång i tiden hade jag jätteont i flera dagar. Jag gick till läkaren och han klämde lite och sa att jag var frisk. Sen var jag öm i två veckor efter alla klämmande men sen vart jag glad igen.

har fått pungkramp men då kännde han inte på dem

tror det är för att det är för varmt nu

Sagitta:

Jo! Varför ska man ha pungen utanför kroppen när den kan skadas så jävla lätt... den kunde lika gärna varit innanför eller inte alls.

det hade blivit för varmt för de stackarna!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

har fått pungkramp men då kännde han inte på dem

Skaffa nåt så de känner nån gång. Rätt häftigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Skaffa nåt så de känner nån gång. Rätt häftigt.

nej fyfan det var lagom jobbigt att de kollade om jag hade pungvrid eller ej, lyckligtvis var det en väldigt skäggig man och ingen vacker kvinna, så erektionen uteblev.

Såg Jörgen Jönsson när jag gick förbi med mitt urinprov


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

nej fyfan det var lagom jobbigt att de kollade om jag hade pungvrid eller ej, lyckligtvis var det en väldigt skäggig man och ingen vacker kvinna, så erektionen uteblev.

Jaa lite pinsamt om det händer nåt 🙁

Dan_the_ironman:

Såg Jörgen Jönsson när jag gick förbi med mitt urinprov

Haha då måste du blivit glad!


   
SvaraCitera
höna

Dan_the_ironman:

vill fisa också men vi har redan åkt förbi pappersverket så kan inte kamoflera den.

[love]


   
SvaraCitera
höna

fan vilken muppig tråd. [sad]


   
SvaraCitera