Aviseringar
Rensa alla

har funderingar?HJÄLP MIG REDA UT DETTA!


Ämnesstartare

hej jag är en kille på 18 år som är en så kallad morphsuiter och furry men jag är en morphsuiter i vanliga fall men i hemlighet en furry (fursuiter).
Så nu är frågan hur ska jag berätta för min familj/släkt plus tjejen att jag är en furry i hemlighet? (tjejen vet att jag är en morphsuiter redan!)
och jag vill helst slippa att bli utskrattad och få elaka kommentarer !

Sen har jag en annan fråga är det normalt att en kille på 18 år gillar att ha peruker på sig?

tacksam för svar, ni kan väll också försöka svara så gott det går?

ha en bra dag


   
Citera
Ämnesstartare

Du gillar att ha tajt spandex över hela kroppen men har nu kommit på att du vill klä dig i päls istället? Eller?
Accepterar de de ena så lär de väl acceptera det andra också. Skulle de inte göra det så fuck'em, det är ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm ! men hoppas att de inte säger någon nerlåtande bara


   
SvaraCitera

morphsuiter och furry ?!?!?

whadafuckisdat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

furry:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fursuit

Morphsuit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Morphsuits

Där har du vad dessa två sakerna är för något!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att du ska berätta det för dem. Låt inte rädslan för vad andra ska tycka stoppa dig ifrån att vara dig själv. Jag hejar på dig! Skulle du bli öppen med att du är en furry så kanske någon nära dig skulle sluta umgås med dig men skit i det. När du är helt öppen med vem du är så får du en del skit men vännerna du får tycker om dig för den du är och det är viktigt för då så är dem riktiga vänner[smile].

När det kommer till peruk grejen så vet jag inte vilka peruker du brukar ha på dig? Om det är tjej peruker så kanske du är lite av en transvestit också? Tycker du om att ha tjej-kläder? Om svaret är ja så är du nog transvestit.

Sen vet jag inte hur normalt det är men det spelar ingen roll. Du är den du är och du ska älska dig själv.

Jag hoppas att jag var till någon hjälp! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

liv.

Har du någon dokumentär på lager som kan förklara dessa böjelser för en vanlig tråkig sosse typ? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Har du någon dokumentär på lager som kan förklara dessa böjelser för en vanlig tråkig sosse typ? [blush]

Alltså jag har faktiskt det [blush]

http://www.kanal5play.se/play/program/233024/video/276437


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm nu kommer mina tvivelaktiga dokumentärer väl till pass!!
Berätta vad du tyckte sedan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska göra en speciell recensionstråd bara för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väntar med spänning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Jag tycker att du ska berätta det för dem. Låt inte rädslan för vad andra ska tycka stoppa dig ifrån att vara dig själv. Jag hejar på dig! Skulle du bli öppen med att du är en furry så kanske någon nära dig skulle sluta umgås med dig men skit i det. När du är helt öppen med vem du är så får du en del skit men vännerna du får tycker om dig för den du är och det är viktigt för då så är dem riktiga vänner. När det kommer till peruk grejen så vet jag inte vilka peruker du brukar ha på dig? Om det är tjej peruker så kanske du är lite av en transvestit också? Tycker du om att ha tjej-kläder? Om svaret är ja så är du nog transvestit. Sen vet jag inte hur normalt det är men det spelar ingen roll. Du är den du är och du ska älska dig själv.Jag hoppas att jag var till någon hjälp!

tack så mycket men jag är inte en transa , jag tycker bara om att klä ut mig i största allmänhet! och du är till välldigt stor hjälp,tycker jag


   
SvaraCitera

jag fattar inte varför du måste berätta det för din familj/släkt. Märker dom så märker dom.
Peruk är inte alls ovanligt bland folk i din ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

jag fattar inte varför du måste berätta det för din familj/släkt. Märker dom så märker dom. Peruk är inte alls ovanligt bland folk i din ålder.

ok då vet ja


   
SvaraCitera