Aviseringar
Rensa alla

Har gjort en absolut förbjuden grej!


Ämnesstartare

Hej,

Fick tidigare under kvällen, halvt med hennes tillåtelse tag i en tjejs mobil. Nu är det så att jag lite känslor för denna tjejen (mer om detta i : http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=313847) Oväsentligt för tråden egentligen men kan vara bra att läsa för den nyfikne.

Kunde hålla fingrarna borta från den under lång tid, men tillslut kunde jag inte hålla fingrarna borta och gick in på hennes sms. Kollade konversation snabbt mellan henne och en kompis som jag vet att det börjar hända lite saker emellan. Kollade egentligen bara de första sms noggrant och sen scrollade jag mest för att se hur mycket de hade sms. Fick inte reda på något farligt (fick höra den grejjen muntligt av båda efteråt).

Jag vet att det är mot alla konstens relations och kompisregler att göra så här och skäms sjukt mycket över det! Vill därför inte ha någon morallektion om detta här utan mer hjälp med efterföljderna.

Ska jag krypa till korset och säga som det till henne eller ska jag bara låta det vara och aldrig göra om det?


   
Citera

Ja, inte fan ska du erkänna det i alla fall.


   
SvaraCitera

Va? Vem fan bryr sig? Vad tror du själv? Vad fan är meningen med tråden? [shake]

Säg att du gillar henne istället för att fåna runt.


   
SvaraCitera

Låt det vara och gör aldrig om det, är mitt råd 🙂


   
SvaraCitera

lolol:

Ska jag krypa till korset och säga som det till henne eller ska jag bara låta det vara och aldrig göra om det?

Kryp hem till henne och ta henne bakifrån på alla fyra! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej du ska inte erkänna det men du ska heller aldrig göra om det!


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Om alla inblandade ändå visste om allt vad är fan är grejen? Fast om du vill spica upp livet lite så kan du ju alltid kräla i stoftet vid hennes fötter och med gråten i halsen bekänna dina synder på ett ytterst lismande sätt.


   
SvaraCitera

Inte bara du som skulle gjort det. Du behöver inte ha dåligt samvete ens 🙂


   
SvaraCitera

Du ville väl bara se om du hade en channs eller om hon redan var upptagen?

Känns ionte som en stor grej, så länge du inte inte kollade pga andra orsaker.


   
SvaraCitera

lolol:

Ska jag krypa till korset och säga som det till henne eller ska jag bara låta det vara och aldrig göra om det?

Det är vanligt att man gör sådana här saker, har själv gjort det faktiskt. Om du har väldigt dåligt samvete. så berätta vad du har gjort. Annars tycker jag inte att du måste göra något speciellt faktiskt. Du verkar ha lärt dig av dina dumheter!


   
SvaraCitera

Låt det vara bara 😛


   
SvaraCitera

Man ska aldrig läsa en annans persons sms. Har själv gjort det, korkat drag.


   
SvaraCitera

SLCD:

kräla i stoftet vid hennes fötter och med gråten i halsen bekänna dina synder på ett ytterst lismande sätt.

[love]


   
SvaraCitera

eeeema:

Du behöver inte ha dåligt samvete ens 🙂

:S


   
SvaraCitera

jag läser min mammas sms


   
SvaraCitera