Aviseringar
Rensa alla

Har haft normal dygnsrytm i över tre dagar - fråga vad du vill.


Ämnesstartare

Har alltså haft normal dygnsrytm i tre dagar. Du får gärna ställa frågor till mig så ska jag försöka besvara dem så gått det går.


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur gick det till? Senast jag försökte blev bara problemet värre. Inget jag vill göra igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: Hur gick det till?

Det du måste förstå är att när det väl händer hinner man inte stanna upp och reflektera över saken. Därför har jag inget bra svar på hur det gick till. Men en omedveten drivkraft och tur har nog haft stor betydelse för det hela.

Schism: Senast jag försökte blev bara problemet värre. Inget jag vill göra igen.

Jag vet att jag är ute på hal is just nu och tar saker med försiktighet. Vid minsta  ofokusering kan man lätt tappa allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och när jag säger allt. Så menar jag inte allt. Men i runda slängar: en hel del.


   
SvaraCitera

Vilka tider brukar du sova mellan?


   
SvaraCitera

Fantastiskt: Det du måste förstå är att när det väl händer hinner man inte stanna upp och reflektera över saken

problemet för mig var väl att jag medvetet försökte ändra rytmen och blev stressad när det inte gick så bra

mer smooth sailing i ditt fall


   
SvaraCitera

går det bra?


   
SvaraCitera

Bor du i Stockholm?


   
SvaraCitera

Hur är det att inte kliva upp 5 varje morgon? Har glömt...


   
SvaraCitera

Jag har haft normal dygnsrytm i tre veckor nu Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Vilka tider brukar du sova mellan?

i runda slängar 23.00 - 7.00. Helt exemplariskt!

hej..........:
går det bra?

Går mycket bra.

Adam:
Bor du i Stockholm?

Tänker inte svara på det. Vill inte göra dig besviken.

aristoteles:
Hur är det att inte kliva upp 5 varje morgon? Har glömt...

Man vaknar. Får som vanligt ångest över att klockan antingen är sex på kvällen eller fyra på morgonen. "jävla penis" hinner man tillomed tänka. Tills man tittar på klockan och ser att den är åtta på morgonen.
Eufori!

Fingerprints:
Jag har haft normal dygnsrytm i tre veckor nu Party

Värsta veteranen!Vi får inte glömma att vi med normal dygnsrytm har ett ansvar. Ett ansvar om att styra upp det här jävla samhället.

Schism: problemet för mig var väl att jag medvetet försökte ändra rytmen och blev stressad när det inte gick så bra

Det låter bekant.
Prova kör efter metronom?

(där... SATT den... såattsäga)


   
SvaraCitera

Fantastiskt: Värsta veteranen!Vi får inte glömma att vi med normal dygnsrytm har ett ansvar. Ett ansvar om att styra upp det här jävla samhället.

Sen sover jag visserligen väldigt dåligt på nätterna, men ändå, vaknar automatiskt senast klockan åtta även på helgen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

................................... Körde en gravid kvinna till förlossningen..

............

Ska vara  stand-by-chaufför ifall de ska hem igen..

Där sket sig den dygnsrytmenTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Det är bättre att dyngsrytma och falla ur det än att aldrig ha dygnsrytmat alls"

"Va glad för det lilla du fått"

"Livet går vidare"


   
SvaraCitera

treslaget... vi möts igen

SÅ ATT SÄGA


   
SvaraCitera