Aviseringar
Rensa alla

Har han tappat intresset?


Ämnesstartare

Det är såhär: Jag träffade en kille för några månader sen på fest, vi strulade, och bytte msn och sms. Efter det smsade vi i flera månader och pratade på msn. Tillslut träffades vi och efter det var vi med varandra flera gånger, hemma och på fest! våran relation utvecklades mer och mer och tex. när vi var med varandra höll vi i handen, myste, kramades osv=) vi var/är på G.

Men jag har varit lite osäker på om killen är rätt för mig, men jag gillar han jättemycket! MEN nu känns det som att allt rinner ut i sanden =O tidigare smsade vi VARJE dag, och han jagade mig som en tok! nu på senare tid har jag även jagat han, och nu är det nästan BARA jag som smsar (någon gång i veckan), det är bara jag som föreslår om vi ska hitta på nått oså.... men när jag hör av mig verkar han jätteglad över att jag hör av mig! Nu är det flera veckor sen vi sist sågs och han hör fortfarande inte av sig. känns väldigt förvirrande, tror ni att han har tappat intresset helt och hållet? ska jag skita i han eller fortsätta att jaga?!!


   
Citera

fråga honom [smile]


   
SvaraCitera

fråga honom [wink]


   
SvaraCitera

sunshin3:

han har tappat intresset

sunshin3:

skit i han

jaga efter en ny istället [y]

och anledningen till att han blir så glad när du hör av dig är för att du nte ska tro att han har tappat intresset [no-no]


   
SvaraCitera

sunshin3:

skita i han eller fortsätta att jaga?!!

Undvik sociala spel i den utsträckning det är möjligt. Han låter för övrigt ganska ointresserad, som inte hör av sig på flera veckor.


   
SvaraCitera

han fick det han ville ha och bryr sig inte längre om dig:F


   
SvaraCitera

sunshin3:

ska jag skita i han eller fortsätta att jaga?!!

du ska ingetdera, fråga rätt ut bara och hoppas han är ärlig. Ta upp det varsamt och säg att du verkligen vill veta sanningen. Det kommer att gå bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fråga honom

jaajo, jag har tänkt ta upp det rätt länge, men har som aldrig vågat ta steget... är väl ganska blyg tyvärr :S

Vincenco:

jaga efter en ny istället

Tro mig, jag har försökt! eller försöker att fara ut på fester osv, men vart träffar man på killar egentligen? På fest? Finns det ingen annanstans? ge tips!!!

Fagerjärn:

Han låter för övrigt ganska ointresserad, som inte hör av sig på flera veckor.

Oooja, jag vet! håller med till 100%.. jättejobbigt, speciellt när han ofta avslutar våra samtal med "vi hörs! pusspuss[smile]" jag blir lite förvirrad..

Chickfactor:

han fick det han ville ha och bryr sig inte längre om dig:F

vaddå, vi har inte haft sex precis! var mys allt han ville ha??! eller vad ville han ha? vad vill han ha?


   
SvaraCitera

sunshin3:

jaajo, jag har tänkt ta upp det rätt länge, men har som aldrig vågat ta steget... är väl ganska blyg tyvärr

gör det ändå [smile]


   
SvaraCitera

sunshin3:

vaddå, vi har inte haft sex precis! var mys allt han ville ha??! eller vad ville han ha? vad vill han ha?

hur vet du det[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

hur vet du det

nä, jag vet inte vad han vill ha, det är det som är frågan! vill han bara vara kompisar eller vad...?


   
SvaraCitera

kan vara så att han tänker att om det ska bli nåt får du ta steget iom att du segade så jävligt i början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

iom att du segade så jävligt i början

Att jag segade? det är ju han som är seg när det gäller att föra relationen framåt! jag har gjort nästan allt jag kan för att det ska hända något men han är så himla blyg och feg ... står still liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunshin3:

tror ni att han har tappat intresset helt och hållet? ska jag skita i han eller fortsätta att jaga?!!

Är med om nästan samma sak och har försökt analysera det hit och dit.. Jag tycker du borde prata med honom.. Är det så att han tycker d känns fel kanske han inte kommer säga det rakt ut men du kommer nog att förstå vad han menar ändå.. Det behöver inte vara så heller. Jag och "min" pratade ut om det och d handlade om att vi båda hade gjort varandra osäkra och ingen av oss ville va för på.. D kan bero på mkt..


   
SvaraCitera

du måste ju ge honom sex, vafan. finns ju ingen annan anledning till varför man blir ihop med en tjej ju[shake]


   
SvaraCitera