Aviseringar
Rensa alla

hår hår hår.


Gillar frisyren!! [y]


   
SvaraCitera

Hennes vänsteröga [tard]


   
SvaraCitera

Du kan ju klippa kort + skaffa löshår. Men kör på clips isåfall för det sliter inte precis på håret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bara lite hår kvinna, det växer ut [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja har också blekt sönder mitt hår en gång.
om du tror att det räcker att klippa ditt hår sådär "kort" för att det ska bli friskt igen, så ska du verkligen göra det, du kmr ångra dig om nåra månader annars.
jag önskar att ja rakat av allt hår direkt istället, för ja har klippt mig en gång i månaden sen i september och det är fortfarande slitet i topparna, fast visserligen är mitt hår väldigt grovt o torrt naturligt


   
SvaraCitera
Hando

ruunar:

kommer bli cpful och okvinnlig tack

Skulle vara rätt kvinnligt faktiskt. [y]


   
SvaraCitera

ruunar:

Det där var ju rätt snyggt! [smile] Kör på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spexdax:

ja har klippt mig en gång i månaden sen i september och det är fortfarande slitet i topparna

det är inte direkt nån poäng med det tror jag, eftersom att det slitna sprider sig uppåt. om du inte klipper av allt slitet på en gång kommer det antagligen att fortsätta vandra uppåt hela tiden och så blir det samma visa om och om igen.


   
SvaraCitera

det där var ju för helvete inte kort.


   
SvaraCitera

Är det där vad folk kallar en ful och okvinnlig frisyr [shake] Har haft sån större delen av mitt liv [sad]


   
SvaraCitera

men den frisyren som du länkade är ju inga problem alls, den är snygg och dessutom lite populär bland vågade tjejer.

kan göra som typ i

fast längre lugg[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo ja vet, fast varje gång ja klippte mig så klippte ja bort allt som var slitet, men det blekta hår som var lent o oslitet just då, blev värre av nån anledning...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera