Aviseringar
Rensa alla

Hår hår hår


Ingemarsdotter:

Pröva klipp det själv någongång, det är sjukt enkelt och man har ingen annan att skylla på än en själv om man inte blir nöjd

Har tänkt på det faktiskt men jag vet inte hur man klipper, dessutom är jag rädd att håret kommer bli snett o fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Har tänkt på det faktiskt men jag vet inte hur man klipper, dessutom är jag rädd att håret kommer bli snett o fult.

Jag gör det jämt, och det blir lika rakt som hos frisören. Ha två speglar och en riktigt riktigt skarp sax [cute] Billigare, roligare och man kan bli stolt när man får komplimanger och frågan var man klippt sig [wink]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Jag gör det jämt, och det blir lika rakt som hos frisören. Ha två speglar och en riktigt riktigt skarp sax Billigare, roligare och man kan bli stolt när man får komplimanger och frågan var man klippt sig

Kanske gör det nästa gång ist för att gå till frisören, tack för tipsen. [smile]

*googlar om hur man klipper håret själv*


   
SvaraCitera

Jag känner igen mig delvis i de som du skriver. Men jag brukar inte lägga frisörens etniska bakgrund på minnet. Men generellt sett så är faktiskt invandrare populära i dom kretsarna.

1. Varför klipper du dig hos någon som du inte har förtroende för?
2. Varför signalerade du inte innan de blev för kort?
3. Nästa gång, klipp dig hos någon som kan förstå svenska?

Dold text: Du låter som en hårdrockare som svurit en ed att aldrig klippa sig, du kan andas ut. De växer ut om du inte närmar dig 40. - Inga krokodiltårar.

Lyssna på UM:s förnuftigaste kvinna, vacker är hon också.

Ingemarsdotter:

"Vill man ha något ordentligt gjort, så gör man det själv.."

Handen på hjärtat, hjärtat. Jag instämmer. [blush] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

men jag snaggar mig själv nuförtiden så slipper man pröjsa 🙂

När jag var 15 och yngre snaggade jag mig hela tiden för att man såg huliganig ut samt billigt med egen rakapparat blabla, men nu har jag växt ifrån snaggat hår, tråkigt som fan med det. Ser bättre ut i långt ändå [smile]

Ingemarsdotter:

Jag klipper mig själv

Aa men nu är det inte så många som kan klippa sig själva haha.

Lejonhjärta:

1. Varför klipper du dig hos någon som du inte har förtroende för?
2. Varför signalerade du inte innan de blev för kort?
3. Nästa gång, klipp dig hos någon som kan förstå svenska?

1. Orkar inte gå till olika frisörer, lite halvt social fobi mohaha. Fast nästa gång ska jag byta, orkar inte gå till han igen.
2. För att jag helst undviker konflikter och sånt, sen vet man aldrig vad han kan ta sig till. "aboo len jag klippa skit bra jag doda dig"
3. Han pratade flytande svenska med lite arabisk brytning =)


   
SvaraCitera

senap123:

Tips: Klipp er inte hos turkar (no offence)

hoppas att du enbart spelar dum


   
SvaraCitera

senap123:

Han pratade flytande svenska med lite arabisk brytning =)

och ändå var han turk. tänka sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Handen på hjärtat, hjärtat. Jag instämmer. [blush] [love]

Tihi! [love][cute]


   
SvaraCitera

Vänta tio dagar, undersök din frisyr igen, det är tiden det tar för hår att bli som det är tänkt efter en klippning.


   
SvaraCitera

Han är turk, du är bög. Vart är världen på väg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vänta tio dagar, undersök din frisyr igen, det är tiden det tar för hår att bli som det är tänkt efter en klippning.

Jasså det visste jag inte 🙂

Harpyja:

Han är turk, du är bög. Vart är världen på väg.

Nej jag är inte bög, och det är inget fel på bögar, dom är bättre än dig


   
SvaraCitera

senap123:

Nej jag är inte bög, och det är inget fel på bögar, dom är bättre än dig

Hon är bög.


   
SvaraCitera

senap123:

Nej jag är inte bög, och det är inget fel på bögar, dom är bättre än dig

Jag är superbög nummer ett som tycker om att pilla med mitt hår. Men eftersom jag är bög och inte du, så är du fortfarande sämst, alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag är superbög nummer ett som tycker om att pilla med mitt hår. Men eftersom jag är bög och inte du, så är du fortfarande sämst, alltså.

Jag sa att bögar är bättre än dig, inte att bögar är bättre än heterosexuella 🙂 Så nej du är inte bättre än mig, ingen är "bättre" än någon annan <3


   
SvaraCitera

senap123:

Jag sa att bögar är bättre än dig, inte att bögar är bättre än heterosexuella 🙂

Nu är du bara allmänt konstig.


   
SvaraCitera