Aviseringar
Rensa alla

Har hotmail börjat krångla?


Ämnesstartare

Blir galen, igår krånglade det med. Jag sitter här och försöker söka jobb och så skickade jag ett mail och så får jag ett svarsmail av postmaster@mail.hotmail.com där det står:
"This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed."

Blir GALEN. Skickat två gånger, och det står att det blir skickat, men får ändå det där meddelandet i inkorgen hela tiden. Kul att inte få iväg ansökan / mottagaren får 50 likadana. What to do? Gud vill inte att jag får jobb.


   
Citera
Ämnesstartare

Skickade ett mail + bifogad fil till en vän och det kom fram, kan det vara mottagarens mailadress det är fel på? :S Men då skulle det ju inte stå att det blev skickat?


   
SvaraCitera

Viiiiirus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Viiiiirus.

Men nej det funkar till alla utom den där bajsadressen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriver brev nu GRRRRRRRRRRR


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Men nej det funkar till alla utom den där bajsadressen.

Så det är alltså varken mail eller bifogan som kommer fram?

Om det är det tidigare så är det nog för att det antingen är du som skriver fel adress d.v.s med stavningen, adressen har upphört att existera eller så hatar hotmail dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Så det är alltså varken mail eller bifogan som kommer fram?

Ok, det är antingen som skriver fel adress d.v.s med stavningen, adressen har upphört att existera eller så hatar hotmail dig.

Det står att det är skickat, och sedan får jag ett felmeddelande i inkorgen. Det är till en förskolas mailadress, ska kolla upp om den inte stämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är korrekt. Gud hatar mig.


   
SvaraCitera

Du får snigelposta din ansökan.


   
SvaraCitera

Homunculi:

Viiiiirus.

aa,fast nää.

Skapa ett gmail-konto, jävligt mycket smidigare att maila med det än hotmail. Hotmail är trögt, failande och jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa yahoo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Du får snigelposta din ansökan.

Skrivit brev nu [n]

HEFFAKLUMP1:

Skapa ett gmail-konto, jävligt mycket smidigare att maila med det än hotmail. Hotmail är trögt, failande och jobbigt.

Aaa ska nog göra det


   
SvaraCitera