Aviseringar
Rensa alla

Hår i ena armhålan?


Ämnesstartare

Hej!Jag har försökt att googla detta, men får inte fram något svar så jag tänkte att det kanske finns någon här som kan hjälpa mig/har samma problem.Jag är en 14-årig tjej som har haft hår "där nere" i typ 5 år, och i ena armhålan i ca 3. Men det är det som är grejen.., har aldrig fått ett endaste hårstrå under den andra armen?När jag var mindre så tänkte jag att det kanske berodde på att jag inte riktigt hade kommit in i puberteten, men nu har jag haft flytningar, mens mm ganska länge så det låter orimligt.Jag tycker detta känns jättekonstigt och jag undrar om det är någon mer än jag som bara har hår i ena armhålan? Och om det är normalt, eller om jag borde kolla med en läkare?Tacksam för svar <3


   
Citera
Ämnesetiketter

Hmm, nu har jag visserligen hår i båda armhålorna men jag har dock mindre hår i ena och det växer ut långsammare än i andra :P. Tror inte det finns något att oroa sig för 🙂


   
SvaraCitera

Har mer hår på vänsterbenet än det högra. 


   
SvaraCitera

Vänta tills du kommit längre i puberteten och se om det är så fortfarande. Nu när du bara är 14 är det nog ingen större fara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kameraflickan:
Hmm, nu har jag visserligen hår i båda armhålorna men jag har dock mindre hår i ena och det växer ut långsammare än i andra :P. Tror inte det finns något att oroa sig för 🙂

vonKissekatt:
Vänta tills du kommit längre i puberteten och se om det är så fortfarande. Nu när du bara är 14 är det nog ingen större fara. 

Tack 🙂


   
SvaraCitera

Jag har mer hår i min högra armhåla och tycker inte att du ska oroa dig, det är helt normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarab00:
Jag har mer hår i min högra armhåla och tycker inte att du ska oroa dig, det är helt normalt.

Okej, tack 🙂


   
SvaraCitera