Aviseringar
Rensa alla

Har ingen tur


Ämnesstartare

Det känns som om jag har otur hela tiden när det gäller vänner. Så fort jag bli nära vän med någon så lömnar dem mig efter ett tag. Jag fattar inte varför jag är hur trevlig som helst. Känner mig konstig och äcklig. Vad har jag gjort 🙁 gråter eftersom mitt liv är så misslyckat


   
Citera
Zero
 Zero

Leta efter en fyrklöver och ha den i fickan hela tiden resten av ditt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zero:
Leta efter en fyrklöver och ha den i fickan hela tiden resten av ditt liv

Vad kommer det ge för nytta? Inget 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gäng är sjukt knepiga. råder massa grupptryck och rädslor i dem. :/ 

sök efter vänskap hos ensamma människor istället? 🙂 


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

Skämt å andra sidan. Men du kanske ska prata med dem? Det kan ju vara så att dem inte "lämnat" dig, utan att ni bara tappat kontakten. Händer det nått särskilt annars som gör att dem lämnar dig?


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Har en kompis som en person som ALDRIG skriver först och eftersom jag inte orkar skriva hela tiden så tror hon att jag har ''lämnat'' henne osv. Men det stämmer ju inte överhuvudtaget.. Så det kanske är de som är felet? Att dina kompisar inte vill tex skriva först hela tiden vilket leder till att du känner dig ''hatad'' och övergiven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Har en kompis som en person som ALDRIG skriver först och eftersom jag inte orkar skriva hela tiden så tror hon att jag har ''lämnat'' henne osv. Men det stämmer ju inte överhuvudtaget.. Så det kanske är de som är felet? Att dina kompisar inte vill tex skriva först hela tiden vilket leder till att du känner dig ''hatad'' och övergiven.

De slutar snacka med mig. 🙁


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Aronssonjudas:

De slutar snacka med mig. 🙁

Säker på att du inte har gjort något fel? Det finns alltid två sidor av historian.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:

Säker på att du inte har gjort något fel? Det finns alltid två sidor av historian.

Jag kan såra folk utan att veta om det. 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Aronssonjudas:

Jag kan såra folk utan att veta om det. 

Hm.. Då kanske något i den stilen har hänt.  Du har råkat säga något elakt och dem har tagit illa upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:

Hm.. Då kanske något i den stilen har hänt.  Du har råkat säga något elakt och dem har tagit illa upp?

A något åt det hållet. Det verkar stämma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
gäng är sjukt knepiga. råder massa grupptryck och rädslor i dem. :/ 

sök efter vänskap hos ensamma människor istället? 🙂 

Ja det har du rätt i! Så sant 🙁


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Aronssonjudas:

A något åt det hållet. Det verkar stämma. 

Isåfall så kan du alltid prata med dom och kolla  vad du har gjort för fel och säga att det inte var med flit. Det mesta brukar bli bättre när man har pratat om problemet.. Hoppas det hjälper!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:

Isåfall så kan du alltid prata med dom och kolla  vad du har gjort för fel och säga att det inte var med flit. Det mesta brukar bli bättre när man har pratat om problemet.. Hoppas det hjälper!

A precis iförsig! Du har rätt! Tack!♡♡♡♡♡♡du är så trevlig gillar dig! ♡♡♡♡♡


   
SvaraCitera