Aviseringar
Rensa alla

Har ingen vilja


Ämnesstartare

Nu är det så att jag är en rätt så bossig person i vanliga fall, men när jag är med personen jag gillar så försvinner allt det. För mig spelar det absolut ingen roll vad vi gör och jag kommer inte på något som jag vill göra heller. Min vilja försvinner ._.

Det är antagligen för att jag gillar honom så mycket eller något sånt, men det är ett problem. Det måste bort, annars kanske jag förlorar honom >.<
Jag vill verkligen få min vilja tillbaka, någon som vet hur det ska gå till? ._.


   
Citera
Ämnesstartare

Schysst nick, tard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska din vilja tillbaka? Vem gillar bossiga personer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Varför ska din vilja tillbaka? Vem gillar bossiga personer?

men alltså.. jag vill inte vara bossig, men jag vill ju ha lite vilja iaf. han säger att jag är som en vägg >.< Att jag aldrig bestämmer eller säger vad jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitard_:

men alltså.. jag vill inte vara bossig, men jag vill ju ha lite vilja iaf. han säger att jag är som en vägg >.< Att jag aldrig bestämmer eller säger vad jag vill.

Men ta besluten själv någon gång då? NÄr du väl har varit en förut så kan du väl vara det igen. Frågar han vad ni ska äta så ta det du känner för? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men ta besluten själv någon gång då? NÄr du väl har varit en förut så kan du väl vara det igen. Frågar han vad ni ska äta så ta det du känner för?

Men det är ju det som är problemet. För mig spelar det ingen roll, jag vet inte. Jag är nöjd bara jag är med han, sen skiter jag i allt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitard_:

Men det är ju det som är problemet. För mig spelar det ingen roll, jag vet inte. Jag är nöjd bara jag är med han, sen skiter jag i allt annat.

Men sluta att skita it då. Du får väl anstränga dig om han tycker att du är som en vägg. Du skiter väl inte i om han tycker att du är tråkig och sådär? Så då får du ju ta och välja också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Du skiter väl inte i om han tycker att du är tråkig och sådär?

Nej, det skiter jag inte i 😮
Jag vill ju verkligen kunna vilja saker, men det bara försvinner och jag kommer verkligen försöka att få tillbaka den. Jag vill ha lite hjälp bara ._.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitard_:

Jag vill ha lite hjälp bara ._.

Hur tror du man kan hjälpa då? Det handlar mest bara om att du själv måste anstränga dig när du är med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att vara bossig har inget med vilja att göra [cute] Det är helt enkelt en character flaw [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hur tror du man kan hjälpa då? Det handlar mest bara om att du själv måste anstränga dig när du är med honom.

Ja, jag kommer anstränga mig väldigt mycket. Jag vet faktist inte hur man skulle kunna hjälpa, tänkte att nån kanske hade nåt råd eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitard_:

Ja, jag kommer anstränga mig väldigt mycket. Jag vet faktist inte hur man skulle kunna hjälpa, tänkte att nån kanske hade nåt råd eller så.

Well enda rådet jag skulle kunna ge är att du hela tiden stannar upp och verkligen tänker efter vad DU vill när han frågar något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitard_:

han säger att jag aldrig bestämmer eller säger vad jag vill.

värt att klaga över det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är lite som det är med mig just nu:(
min egen vilja bara försvinner, och jag vet inte vrf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitard_:

sen skiter jag i allt annat.

Verkar lite som att du skiter i honom också om du är så viljelös att han tycker du är som en vägg, och ändå inte gör något åt det.


   
SvaraCitera