Aviseringar
Rensa alla

Har inget liv 🙁


Ämnesstartare

Tjena!

Är en kille på 15 år, ser rätt bra ut, snygg kropp osv, många polare, bra betyg, inga problem med flickorna ;p Men jag vettefan vad jag ska göra med mitt liv. När jag kommer hem från skolan liksom är typ det första jag gör att sätta mig vid TVn eller framför datorn. Jag vill fan bli en roligare person, en sån som typ är ute med polare hela tin och gör saker liksom, men på samma gång vill jag ändå inte. Jag tycker typ mina polare är fett dryga att va med, men på samma gång vill jag inte ba sitta hemma. Bor jävligt illa till också vilket bidrar till att jag inte kommer ut så mkt. Jag vettefan vad jag ska göra på fritiden helt enkelt? Funderar på att skaffa gymkort, ev. börja på nån sport igen (kankse amerikansk fotboll) men på samma gång vill jag inte ;s för jag har blivit en så sjukt lat person. Jag vill förfan dra ut och hänga med polare, festa osv men av någon anledning blir det inte så 🙁 Finns det någon därute som kanske kan sätta sig in i min situation och som kanske har några tips?
Tacksam för svar 😉


   
Citera
Ämnesstartare

festandet och det kommer med åren [wink]
men börja i någon sport, det är alltid nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

festandet och det kommer med åren

Är redan ute och festar en del, men det blir mest när brorsan drar med mig ut 😉 mina polare är så sjukt dryga.


   
SvaraCitera

skaffa nya polare då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

waxxyy95:

Är redan ute och festar en del, men det blir mest när brorsan drar med mig ut 😉 mina polare är så sjukt dryga.

jaha okej.. dina polare verkar inte vara de bästa precis.. men har du en tjej ? så kan du ifs umgås med henne mer på vardagar [y]


   
SvaraCitera

Det kommer, om man tittar på mig för 1 år sedan (jag var 16, nu är jag 17) så hade jag upplevt ganska lite. eller mycket lite.
Nu den senaste tiden anser jag att jag har gjort det mesta (utom drogen, DON'T DO IT, MAN). Allt har sin tid, låt det komma av sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Nu den senaste tiden anser jag att jag har gjort det mesta (utom drogen, DON'T DO IT, MAN).

Redan testat ;p

Kakaoxo:

skaffa nya polare då

Vart fan hittar man dom då? ;p bor typ ute på landet

Sendjil:

jaha okej.. dina polare verkar inte vara de bästa precis.. men har du en tjej ? så kan du ifs umgås med henne mer på vardagar

Nej, det värsta är att jag vill ha en tjej så sjukt gärna. Men jag är inte ute och träffar nytt folk så ofta så jag vettefan hur jag ska göra 🙁


   
SvaraCitera

Tänk på barnen i Afrika innan du whinar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Tänk på barnen i Afrika innan du whinar.

Knappt kul förfan, idiot ;p


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Knappt kul förfan, idiot ;p

Dumbass.


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Vart fan hittar man dom då? ;p bor typ ute på landet

waxxyy95:

börja på nån sport

waxxyy95:

dra ut och hänga med polare, festa osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

börja på nån sport

Har för det första blivit sjukt lat. För det andra, den enda sporten jag skulle kunna tänka mig att börja på just nu är amerikansk fotboll men närmaste klubb är typ 1 timme ifrån.


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Redan testat ;p

FYYYYYYYYYYYY [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

FYYYYYYYYYYYY

Förlåt 🙁 gjort är gjort, vad ska man göra? 😉 hihi


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Förlåt 🙁 gjort är gjort, vad ska man göra? 😉 hihi

*biter i*


   
SvaraCitera