Aviseringar
Rensa alla

Har inget "gäng" att räkna med... NYÅR FÖRSTÖRD


Ämnesstartare

The Outlaw:

ajdå, kanske inte smartaste draget. här i vås finns bara skittrist folk

Neeeeeej. Seriöst?
God, GIVE ME A FUCKING BREAK! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Neeeeeej. Seriöst?
God, GIVE ME A FUCKING BREAK!

mja alltså de e mest skumt folk här tkr jag,
men det är klart, det finns ju en del som e schyssta också.
bara man ger sig fan på de så hittar man väl bra folk.
nattlivet är dock inte så mkt att hurra för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Outlaw:

bara man ger sig fan på de så hittar man väl bra folk.

Okej, får väl leta..

The Outlaw:

nattlivet är dock inte så mkt att hurra för

Ok. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Klubb, lösögonfransar, lösnaglar, glitter i håret !?!?
Är du ett luder eller?

Vadå luder? Långt ifrån. Jag är sofistikerad och liknar en Victoria Secret Fashion Show modell!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så du vill hoppa framför ett tåg bara för att en nyårsfest blev förstörd?

Snälla hoppa, gör det [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mastodontfilmsMats:

så du vill hoppa framför ett tåg bara för att en nyårsfest blev förstörd?

nej för att jag knappt har några vänner kvar som bryr sig om mig och hör av sig och vill göra något med mig längre!


   
SvaraCitera

Ceksi:

Jag är sofistikerad och liknar en Victoria Secret Fashion Show modell!

Hahahaha, för dom är ju inte luder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen mig delvis, men inte helt i din situation. du kan ju alltid säga hej till mig om du har tråkigt. säger sällan nej till en pratstund:).


   
SvaraCitera

Orka läsa.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har samma problem just nu,är ovän med min "bästa" tjejkompis,alltså hon som jag alltid brukar vara med annars, och nu har jag absolut ingen att vara med. ingen ringer till mej eller hör av sig, och jag är väldigt dålig på att höra av mej till folk själv så då blir det hellre att jag sitter hemma och gör ingenting.
är inte heller en sån som vill vara efterhängsen,är hellre ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lät inte all för kul. Alla är svin innerst inne.

Du sa att du hade en kompis här och där. Kan du inte umgås med dom och på så sett börja umgås med dennes gäng då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

So Lazy:

Man kan inte strunta i sina vänner för att låta sitt liv kretsa runt en kille.

Precis! Jag bara går och hoppas varje dag att alla "vänners" killar ska göra slut så dom står där själva, förkrossade och inte har vänner kvar, i alla fall ingen som mig, en underbar.

blum:

Är likadant för mig, det suger 🙁 alla har liksom redan sina "gäng".

Det är förjävligt. Känns dock skönt att jag inte är ensam om det, men hur ska vi lösa problemet? Har du försökt göra något åt det?
Jag bor i Sthlm's storstad så man kan tro att det är "skitlätt" att hitta andra men konkurransen är liksom hård upp mot "toppen".

Daimchoklad:

Fan vilken taskig kompis.

Hon på nyår? Jo... men samtidigt kan de ju lika gärna varit hennes vänner som bestämde mer än henne liksom, fast då kunde hon väl ringt o sagt det tycker man... igår svarade jag på ett facebook-mail, hon skrev 31:a december sist, jag svarade bara på hennes frågor och sa ingenting om nyår men hon tog upp det och sa: "Förlåt för allt under nyår. Blev så konstigt allt" typ.

Matt3:

känner igen mig delvis, men inte helt i din situation.

okej, har du försökt göra något åt det med andra ord?

JejeX:

Orka läsa.

Du behöver inte.

Atombomb:

Lät inte all för kul. Alla är svin innerst inne.

Hur menar du med ALLA? Att alla bara bryr sig om sig själva eller? Jag är inget svin...

Atombomb:

Du sa att du hade en kompis här och där. Kan du inte umgås med dom och på så sett börja umgås med dennes gäng då?

mjo... men när jag gjort det känns de som om jag inte kommit TILLRÄCKLIGT nära dom jag träffat. Visst har vi varit vänskapliga NÄR VI SETTS - men inte sen... dom har inte ringt liksom och när jag hört av mig så har inget blivit av. Alla verkar så upptagna....


   
SvaraCitera

Jag har typ samma problem. Känner typ inte en jävel i min närhet och i skolan är det inget roligt folk alls. Den enda jag brukade umgås med utanför skolan har nu slutat och nu träffas vi inte alls längre. Han var visserligen en tråkmåns, men ändå. Och alla gamla högstadiepolare har jag ingen som helst kontakt med längre.


   
SvaraCitera

Jag tyckte lite synd om dig fram tills jag läste det här:

Ceksi:

Jag är sofistikerad och liknar en Victoria Secret Fashion Show modell!

Sen fortsatte du med:

Ceksi:

i alla fall ingen som mig, en underbar.

Självgoda jävel.


   
SvaraCitera

Samma här, så sluta whina.


   
SvaraCitera