Aviseringar
Rensa alla

Har inget skratt?


Ämnesstartare

Har börjat dejta en kille lite smått och han ger mig massa fina komplimanger. Idag sa han att jag är jättesöt när jag ler, men han skulle gärna vilja höra mig skratta för det har han aldrig hört. Då slog det mig att jag inte ens vet hur jag själv låter när jag skrattar. Jag skrattar ALDRIG högt! Vet inte om jag är onormal eller vad det är men jag ler bara eller småfnissar om det är något kul. Någon annan som är likadan som mig eller någon som har någon förklaring? 


   
Citera
NEMI
 NEMI

är likadan. finns många fler. alla visar vi uttryck på olika sätt och i olika omfattning, en del skrattar så dom gråter åt en sak andra drar lite i mungipan... vi är olika.


   
SvaraCitera
mynona

jag kan skratta högt enstaka gånger, men för det mesta är mitt skratt ganska tyst. förmodar att det är en fråga om perosnlighet. jag brukar tex inte visa tänderna när jag ler heller. 


   
SvaraCitera

kom hit så ska jag kittla dig?

 


   
SvaraCitera

Jobbigy


   
SvaraCitera

Är någonting tillräckligt roligt så går det ju inte att hindra så du behöver ej oroa dig.


   
SvaraCitera

Det behöver absolut inte vara onormalt. Har det alltid varit såhär? Annars kanske du också bara är lite spänd med honom fortfarande?


   
SvaraCitera

jag skrattar väldigt sällan, men när jag väl skrattar så kan jag fan inte sluta. 


   
SvaraCitera

Öva på att skratta åt saker du tycker är roliga så kanske det kommer naturligt? 


   
SvaraCitera

siceps :
kom hit så ska jag kittla dig? 

Vrf skriver du frågetecken?


   
SvaraCitera

Börg:

Vrf skriver du frågetecken?

För att det var ett erbjudande. Inte tvång. Hon frågar om hon kan komma över men hon formulerar det som ett påstående. Därav frågetecknet.


   
SvaraCitera

Stekarn:

För att det var ett erbjudande. Inte tvång. Hon frågar om hon kan komma över men hon formulerar det som ett påstående. Därav frågetecknet.

Ok hon och reben skriver alltid frågetecken efter alla meningar?


   
SvaraCitera

Börg:

Ok hon och reben skriver alltid frågetecken efter alla meningar?

Nej det gör de inte. Som svar på din fråga som formuleras som ett påstående.


   
SvaraCitera
GraGo

Hur låter du när du blir kittlad då, eller åker fritt fall?


   
SvaraCitera