Aviseringar
Rensa alla

''Har inget val, behöver pengar'' Verkligen giltig anledning för prostitution?


PinkFloyd:

De flesta som säljer sex är självständiga och ägs inte av någon pimp.

Har svårt att tänka mig det hörru.. [crazy]

Tula:

Älskar sättet killar resonerar på [love]

Jasså!? [blush]


   
SvaraCitera

S3ON:

Jasså!? [blush]

Att denna tjej lever i en kropp som gubbar i hennes farfars ålder sätter på är inte relevant va? Jag menar, hon är ju tät.

Dessutom är det inte alldeles ovanligt att såkallade stamkunder slutar att betala för att hon bara "är en äcklig jävla hora". Då är man inte lika tät längre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Att denna tjej lever i en kropp som gubbar i hennes farfars ålder sätter på är inte relevant va? Jag menar, hon är ju tät.

De har inte sex med vilka som helst, nån måtta får det vara... En 80åring lär inte hitta många prostituerade, så länge det inte är en lyxhora, men då måste han betala ofattbart mycket pengar.

Tula:

Dessutom är det inte alldeles ovanligt att såkallade stamkunder slutar att betala för att hon bara "är en äcklig jävla hora". Då är man inte lika tät längre...

Kanske


   
SvaraCitera

PinkFloyd:

De har inte sex med vilka som helst, nån måtta får det vara... En 80åring lär inte hitta många prostituerade, så länge det inte är en lyxhora, men då måste han betala ofattbart mycket pengar.

De har sex med vilka som helst. Det vanligaste är att de hittar sina kunder över nätet, och har alltså ingen aning om vem det är de ska träffa.


   
SvaraCitera

Tula:

Att denna tjej lever i en kropp som gubbar i hennes farfars ålder sätter på är inte relevant va? Jag menar, hon är ju tät.

Hon har ju ändå gjort ett val från början.. Finns andra saker att sysselsätta sig med om man behöver pengar..

Tula:

Dessutom är det inte alldeles ovanligt att såkallade stamkunder slutar att betala för att hon bara "är en äcklig jävla hora".

Haha. Vad hade kunderna förväntat sig liksom.. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

De har sex med vilka som helst. Det vanligaste är att de hittar sina kunder över nätet, och har alltså ingen aning om vem det är de ska träffa.

Ja, men de kan vägra sex när de får syn på personen ifråga.

Tänk vad bra prostitution är för folk som är osäkra med sig själva, tänk alla dessa sorliga personer som är 30år oskuld, detta kan vara deras räddning faktiskt. Tycker du det är okej att vissa män och även kvinnor aldrig får upptäcka sex?


   
SvaraCitera

S3ON:

Hon har ju ändå gjort ett val från början.. Finns andra saker att sysselsätta sig med om man behöver pengar..

Ja, men skylldigsjälv-metoden är inte den bästa att ta till när någon i ens närhet hamnat mitt i den där skiten.

S3ON:

Haha. Vad hade kunderna förväntat sig liksom.. [zzz]

Oj, vad roligt.... h a h a


   
SvaraCitera

PinkFloyd:

Ja, men de kan vägra sex när de får syn på personen ifråga.

Så fungerar det ju inte riktigt.

PinkFloyd:

Tänk vad bra prostitution är för folk som är osäkra med sig själva, tänk alla dessa sorliga personer som är 30år oskuld, detta kan vara deras räddning faktiskt. Tycker du det är okej att vissa män och även kvinnor aldrig får upptäcka sex?

Nu handlar det ju i 90 % av fallen inte om sådant sex.

Tycker inte du bör uttala dig mer i detta ämnet, då du har noll verklighetsuppfattning.


   
SvaraCitera

Tula:

Ja, men skylldigsjälv-metoden är inte den bästa att ta till när någon i ens närhet hamnat mitt i den där skiten.

Så någon i din närhet sitter alltså i skiten? [sad]

Tula:

Nu handlar det ju i 90 % av fallen inte om sådant sex.

Vad handlar det om för "typ" av sex då? [confused]


   
SvaraCitera

S3ON:

Så någon i din närhet sitter alltså i skiten? [sad]

Det har jag inte sagt


   
SvaraCitera

Tula:

Det har jag inte sagt

Men det är tyvärr så eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Nu handlar det ju i 90 % av fallen inte om sådant sex.

Tycker inte du bör uttala dig mer i detta ämnet, då du har noll verklighetsuppfattning.

https://www.flashback.org/t1029577

Här är en prostituerad som verkar trivas med sitt yrke.
Vad har du för verklighetsuppfattning då, har du jobbat som eskort flicka?


   
SvaraCitera

S3ON:

Men det är tyvärr så eller?

Nej.

Men om du fick reda på att din syster, eller vad det nu skulle kunna vara, hade trasslat in sig i allt det där så skulle du antagligen inte tänka "skyll dig själv".


   
SvaraCitera

PinkFloyd:

tänk alla dessa sorliga personer som är 30år oskuld, detta kan vara deras räddning faktiskt. Tycker du det är okej att vissa män och även kvinnor aldrig får upptäcka sex?

Varför är de sorgliga för? Inget fel med att inte ha haft sex [zzz]
Visst de kanske vill ha det, men om de aldrig lyckas är de knappast sorgliga.
Det sorgliga skulle isf vara att man köper sex tycker jag då jag inte tycker det är något bra just med tanke på

Tula:

Jag skulle tippa på att de flesta mår jäkligt dåligt över vad de gör och prostitutionen blir ett sätt för dem att straffa sig själva.


   
SvaraCitera

PinkFloyd:

Här är en prostituerad som verkar trivas med sitt yrke.
Vad har du för verklighetsuppfattning då, har du jobbat som eskort flicka?

Undantag finns alltid, och det du sökte efter var uppenbarligen någon som trivdes med det. Testa att göra tvärt om.


   
SvaraCitera