Aviseringar
Rensa alla

har inte fått mens en och är rädd för vara gravid


Ämnesstartare

Min kompis eller rättare sagt min bästa vän har nyss varit me sin pojkvänn i en vecka. Och då hade de oskyddat sex. Men eftersom hon är 16 år gammal och byxmyndig så får hon ju ha sex. Men hennes föräldrar vill inte de för de vill hon ska spara sig till minst 17. Och hon skulle ha fått mensen kring 7 nångång. Men hon har inte fått den än och nu är hon jätte rädd att hon ska ha blivit gravid. Hon vet inte alls vad hon ska göra och hon tror ju hon är gravid och så. Och vi ska köpa graviditetstest men om de är positift vad ska man göra då? Hon vill ju inte föräldrarna ska få veta om hon gör abort eller ens blir gravid? Måste de verkligen veta om man gör abort och det?

HJÄLP [sad]!


   
Citera
Ämnesstartare

Din "kompis" måste vara efterbliven som inte fattar att man inte ska ha oskyddat sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som man bäddar får man ligga [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deeathfall:

Och då hade de oskyddat sex.

Hur dum kan man bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns många sätt att göra sig av med den lille ungen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

finns många sätt att göra sig av med den lille ungen

och hur menar du me de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deeathfall:

och hur menar du me de

näää[crazy]


   
SvaraCitera

hon är över 15 , då kontaktar dom inte hennes vårdnadshavare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej de är inte skyldiga att informera henens föräldrar men jag rekommenderar att din kompis bokar tid hos UM. Gör ett graviditetstest snarast och om så fallet är att hon är gravid bör hon boka en tid för abort snarast möjligast.

Dessutom har man fan inte oskyddat sex om man inte går på p-piller eller är 30+ och vill ha en skitunge.


   
SvaraCitera

Deeathfall:

Och hon skulle ha fått mensen kring 7 nångång.

Vafan menar du här kvinna? 7år? Klockan 7? Den 7e? 7e månaden? 2007? år 7?

Herregud, folk kan verkligen säga vad de menar...[confused]

Hur kommer det sig att alla som skriver om sina problem alltid säger att det är deras kompis? Är alla på UM perfekta eller? Ingen som har problem? Alltid deras kompisar? Varför skapar isåfall inte UM ett perfekt samhälle nånstans långt atta helvete, för UM verkar inte ha några problem.

Ska du ha seriöst svar, kvinna så kan du börja med att verka lite intelligentare. Det är PGA sånna som dig som mannen styr i världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SpecialGreGer:

Vafan menar du här kvinna? 7år? Klockan 7? Den 7e? 7e månaden? 2007? år 7?

Hehe, jag måste glömt men jag menar helt klart 7e januari i år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SpecialGreGer:

Hur kommer det sig att alla som skriver om sina problem alltid säger att det är deras kompis? Är alla på UM perfekta eller? Ingen som har problem? Alltid deras kompisar?

skulle jag sagt det var jag skulle jag ju fan ljugit ? jag är helst ärlig och nu är det så att det är min bästa vän och hon mår jävligt dåligt för det. ska jag då säga det var jag :S


   
SvaraCitera

Deeathfall:

skulle jag sagt det var jag skulle jag ju fan ljugit ? jag är helst ärlig och nu är det så att det är min bästa vän och hon mår jävligt dåligt för det. ska jag då säga det var jag :S

Min bästa vän har aids, tyck synd om mig!! Jag skriver detta på internet för att få sympati från okända personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera