Aviseringar
Rensa alla

Har inte haft något riktigt förhållande


Ämnesstartare

Tjena!
Vill bara säga så att man situationen är sådan att jag är mellan 15-17 år gammal och kan beskrivas med orden där jag som person gillar sporta där kampsport samt löpning är utav de största intresse områden. Jag festar inte eller dricker eftersom de strider mot min egen moral, för att kunna upprätthålla min kondition.

Jag är social i de flesta scenarion (beroende om personen ska hålla käften hela tiden är det lite svårt), jag ägnar min tid med att jobba efter skolan cirka 2-3 gånger per vecka och resten plugga/spela.

Min bekantskapskrets är normal, men själva verket har jag inga riktiga vänner så därför är jag mestadels ensam med föga kontakter med tjejkompisar. Brukade hänga på Playahead förut men nu är detta nere och Facebook ses inte som relevant för mig.

Slutligen har jag inte haft ett riktigt förhållande, jag var "ihop" med en tjej när jag var 10 år gammal cirka och kan ej ses som något seriöst men hur ska jag gå tillväga för att kunna skaffa en flickvän?

OBS: Inom skolan samt jobbet finns det ej intressen områden, så utgå inte från att det kommer gå därifrån.

Mvh


   
Citera
Ämnesstartare

sluta leta


   
SvaraCitera

ta det lugnt


   
SvaraCitera
smisk

äh, det är bara jobbigt att vara ihop med någon, du missar inget!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte lärt mig citera än så därför besvara frågorna här:

Macktorsken: Med det vill du framspråka?

Semi: Anonymitet kallas det.

Seriösa inlägg är en viktig faktor för att kunna skapa ett välmående forum där man ska komma med något relevant där nästan 90% inte gjort. Om ni vill tramsa kan ni kolla bort, jag har ett problem och vill gärna ha hjälp med att lösa detta problem om det nu går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orah:

Seriösa inlägg är en viktig faktor för att kunna skapa ett välmående forum där man ska komma med något relevant där nästan 90% inte gjort. Om ni vill tramsa kan ni kolla bort, jag har ett problem och vill gärna ha hjälp med att lösa detta problem om det nu går.

Hahahaha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Ah, så du menar att din personliga integritet ligger helt i om du är 15, 16 eller 17 år gammal.

Hans kompisar kanske hittar hans inlägg och misstänker att det är han. Låt oss säga att han är 16. Om han skriver att han är det, så kommer de vara ett steg närmare till att förstå att det är han. Men om han skriver 15-17, är ju sannolikheten att hans kompisar hittat just honom mindre, eftersom detta täcker ett större urval av pojkar i Sverige med normal umgängeskrets som saknar flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Men om han skriver 15-17, är ju sannolikheten att hans kompisar hittat just honom mindre, eftersom detta täcker ett större urval av pojkar i Sverige med normal umgängeskrets som saknar flickvän.

Shit, läskigt. Om han skriver att han är 15-17 så kan han vara typ 100 000 pers men om han specifierar till te x 16 så är det bara 30 000 pers! SINNES


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi: Det är inte relevant och jag ville inte framföra detta heller, håll dig till ämnet eller flytta till Fragbite.

Kan även säga att jag kör en VPN på Anonine som rensar loggarna så IP är inte min därför kan inte UM lämna IP till exempel RPS, men för helvete håll dig till ämnet framtidstron lever ville bara förtydliga det jag menade.

EDIT: Enligt Ratsit eftersom du var intresserad:

1992: 130 832
1993: 124 828
1994: 119 247


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Shit, läskigt. Om han skriver att han är 15-17 så kan han vara typ 100 000 pers men om han specifierar till te x 16 så är det bara 30 000 pers! SINNES

PRECIS!

Orah:

håll dig till ämnet eller flytta till Fragbite.

Gillar att du är så auktoritär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Semi:

Gillar att ni faktiskt tror att han är "mellan 15-17" år.

Till topic. Lär känna nya personer (tjejer) helt enkelt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men detta är ett sån icke-fråga ju... Om du tror att du kommer hitta kärlek genom att leta efter den desperat så tror jag inte du kommer få någon på ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkar inte argumentera med småbarn, till er övriga om ni har några konkretta lösningar så skriv bara jag läser ändå men besvarar inte.

alias10: Jag är mellan 15-17, hur ska jag lära känna nya tjejer? Kom gärna med ett förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orah:

Orkar inte argumentera med småbarn, till er övriga om ni har några konkretta lösningar så skriv bara jag läser ändå men besvarar inte.

Jamen grejen är att du är antingen:
1, ett troll
2, en fasansfullt udda ung man som behöver sätta fötterna på jorden. Hallå hallå, jag anropar försvunnen astronaut. Liksom.


   
SvaraCitera