Aviseringar
Rensa alla

Har inte kommit in i klassen


Ämnesstartare

Tjena, har ett problem som uppstått på senare tid.

Började i gymnasiet förra året och tyckte att min klass var riktigt bra till en början, kom överens bra med alla och allt var frid och fröjd. Men sakta men säkert började det dyka upp events som man inte var bjuden till. Jag kände att jag började hamna aningen utanför gänget som umgicks och festade på fritiden trots att jag hade varit en del av det ett bra tag. Att se album och så vidare dyka upp på Facebook och inse att det var en fest i helgen som inte var bjuden på är inte särskilt roligt. Och missar man en fest blir det lätt så att man hamnar i en nedåtgående spiral som är svår att ta sig ur. Jag kanske agerar fel när jag inte konfronterar vissa och frågar varför man inte är bjuden men det känns så jävla fel.

Det är verkligen jobbigt eftersom jag umgås med många i skolan och trivs där men sedan när helgen kommer är det ingen som ringer.

Jag undrar vad man kan göra för att komma in i klassen igen?


   
Citera

fråga vad de ska göra i helgen när du träffar dem i skolan? De kan ju faktiskt tro att du inte är intresserade av att umgås med dem utanför skolan.


   
SvaraCitera

Ha de bästa festerna själv var en sjuhelvetes cool festare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ha de bästa festerna själv var en sjuhelvetes cool festare.

Mjo, det förstås, men när mina föräldrar är borta har jag fortfarande en fyra år yngre bror hemma. Det finns liksom inga möjligheter.


   
SvaraCitera

foshizzlemynizzle:

men när mina föräldrar är borta har jag fortfarande en fyra år yngre bror hemma.

Granne/kompis=barnpassning inc.


   
SvaraCitera

hahaha nån modjävel som tog bort mitt inlägg?[bigsmile]


   
SvaraCitera

sök till idol och bli nästa johan palm så får du nya kändare vänner [y]


   
SvaraCitera

Det klorofyl skrev tyckte jag lät bra.
Är ju liksom bara att fråga lite nyfiket.


   
SvaraCitera

Kom ut i klassen, då kommer alla veta vem du är och sådär helt plötsligt. 😀


   
SvaraCitera

Begå sj mord.


   
SvaraCitera

foshizzlemynizzle:

Jag undrar vad man kan göra för att komma in i klassen igen?

Prata med dem om det, om att du känner dig utanför osv. Annars kan de ju inte fatta att du är lite ensaaaaaaaaaam


   
SvaraCitera

Va i samma situation som dig (dock hängde jag med andra människor från andra skolor), men jag va bra kompisar med mina klasskamrater, men vi träffades aldrig på helgerna. Men så en dag så ringde jag upp dom och fråga ifall dom ville gå ut, och poff... Nu träffas vi varje helg [cheers]


   
SvaraCitera

ingetnamn123:

Men så en dag så ringde jag upp dom och fråga ifall dom ville gå ut, och poff... Nu träffas vi varje helg [cheers]

oo så vill jag me dha det. eller ej men det låyter fint.


   
SvaraCitera

Bli mindre ful, dum i huvudet och töntig så löser det sig.


   
SvaraCitera

foshizzlemynizzle:

Det är verkligen jobbigt eftersom jag umgås med många i skolan och trivs där men sedan när helgen kommer är det ingen som ringer.

Du verkar ju visst ha kommit in i klassen [rolleyes]
Det kunde varit värre [y] [ops]


   
SvaraCitera