Aviseringar
Rensa alla

har inte plats för alla mina kläder


Lounge
Ämnesstartare

isola:

Är så jobbigt att gå till posten, väga, se hur de snåla jävlarna inte vill köpa för mer än några kronor, maila en massa, posta.

gå på känsla

lr skaffa en gramvåg

sätt ett pris du är nöjd med


   
SvaraCitera

Lounge:

är ju inge fint i min nya lgh

vart haru flyttat å vad gör du nu för tiden!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Artie:

vart haru flyttat å vad gör du nu för tiden!

till en egen lgh, tror vi bor ganska nära om jag minns rätt [wink]

pma för närmare info

pluggar fortf, börjar ny kurs nu till VT


   
SvaraCitera

åh jag vill också bo nära er [cry][cry][cry][cry][cry] vi skulle sitta och fika och snacka djur och annat skoj hela nätterna


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

åh jag vill också bo nära er [cry][cry][cry][cry][cry] vi skulle sitta och fika och snacka djur och annat skoj hela nätterna

men du bor ju i sthlm? still possible =)


   
SvaraCitera

Lounge:

men du bor ju i sthlm? still possible =)

jomen ej nära er [sad] eller ah kan åka iof kanske


   
SvaraCitera

Brukar rensa ut kläder och lägga i lådor (lättillgängligt) och låta det ligga i ett par veckor. Är det något jag saknar under tiden får det komma upp ur lådan och tillbaka i garderoben, sen skänker jag bort resten som jag inte saknat ^^


   
SvaraCitera

Har inte heller plats för alla [cry][cry][cry]

Och har inte nog med galgar heller [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Har samma problem fast med cdskivor, har tvingats stapla dom i högar men detta är estetiskt otillfredsställande plus att det skador skivorna som är digipakutförande som är ganska känsliga jämfört med traditionella jewel cases. Vägrar förövrigt överge musik som är fysiskt lagrad.


   
SvaraCitera

fyhughtiffany:

m

vem är du


   
SvaraCitera
sincan

Kläder är så jävla överskattat imo.


   
SvaraCitera

bättre att inte få plats med kläder än att inte få plats i dem mvh smygfetto


   
SvaraCitera

isola:

Men alla välgörenhetsinsamlingar ligger ju så långt bort och jag kan väl inte släpa svarta sopsäckar land och rike runt? Eller så kan jag det.

säker på att du inte har någon container någonstans i närheten (för klädinsamling alltså)?
har haft det både vid mitt nuvarande och föredetta boende.

kanske inte är så vanligt egentligen iofs..


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kanske inte är så vanligt egentligen iofs..

tror det är rätt vanligt ändå, man kan ju dessutom lämna in till ca alla begagnataffärer också. Så det kan inte va så kämpigt 🙂


   
SvaraCitera

När jag flyttade i september grovrensade jag min garderob. Slängde/gav bort tre svarta sopsäckar. Får ändå inte plats med mina kläder som är kvar i garderoben. [mad]


   
SvaraCitera