Aviseringar
Rensa alla

Har inte sovit på 27 timmar...


40timmar därav 7timmar i skolan [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palla vara uppe mer än 25 timmar xD


   
SvaraCitera

aristoteles:

fter sisådär 76 timmar börjar det bli riktigt jobbigt.

Med eller utan hjälpmedel?

Mitt rekord är 54 timmar utan koffein å dylikt =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

utan koffein å dylikt

koffein hjalper vel inte sa mkt, lira wow, hjalper 10x mer jmf med kaffe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

Med eller utan hjälpmedel?

Bara cola är tillåtet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Efter sisådär 76 timmar börjar det bli riktigt jobbigt.

Du vet att det är ungefär en miljon ggr skadligare för kroppen än att dricka alkohol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe efter dtudentbaölen (och tillhörande efterfest) började jag hallucinera lite pga sömnbrist[sad] oich uttmattning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du vet att det är ungefär en miljon ggr skadligare för kroppen än att dricka alkohol?

Japp, varför berättar du det för mig måntro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Japp, varför berättar du det för mig måntro?

Trodde det var uppenbart. Du skrev i en annan tråd att du var väldigt självdisciplinerad och behärskad nog att avstå berusning. Anledning? Du hade inte många. Finns det då någon anledning att tortera sig sj i att vara uppe så länge? Det är inte ens kul.
Vill bara retas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Trodde det var uppenbart. Du skrev i en annan tråd att du var väldigt självdisciplinerad och behärskad nog att avstå berusning. Anledning? Du hade inte många.

Varför jag inte dricker är för att jag blir en mycket otrevlig man som berusad och inte för min kropps skull.

Infraröd:

Finns det då någon anledning att tortera sig sj i att vara uppe så länge?

Tanken var inte att det skulle vara kul, jag haft stora problem med sömnen pga en inflammation i bihålorna som gör fruktansvärt ont då jag försöker sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Varför jag inte dricker är för att jag blir en mycket otrevlig man som berusad och inte för min kropps skull.

Ok. Bra anledning.

aristoteles:

Tanken var inte att det skulle vara kul, jag haft stora problem med sömnen pga en inflammation i bihålorna som gör fruktansvärt ont då jag försöker sova.

[sad]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

[sad]

Ska på sjukhuset på måndag. Om jag förstått det rätt så ska dom penetrera mitt huvud med en rätt grov kanyl och skölja ur bihålorna med koksaltslösning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ska på sjukhuset på måndag. Om jag förstått det rätt så ska dom penetrera mitt huvud med en rätt grov kanyl och skölja ur bihålorna med koksaltslösning.

har du provat snyta dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

har du provat snyta dig?

Jodå, har bara haft det här i över fyra månader. Och inget luktsinne har jag kvar.


   
SvaraCitera