Aviseringar
Rensa alla

har jätteont


Ämnesstartare

försöker få i mig avocado men fick bara i två bitar... svider och hugger i halsen

vad gör ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

är lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

är lite

jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en deftones affisch hi hu


   
SvaraCitera

Hej Lounge fact. Vad jobbigt att du har så ont.

Jag dricker te och ser på Hellström, kanonkul. Verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den e fin

lalalala.bmp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aj då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag dricker te och ser på Hellström, kanonkul. Verkligen.

haha låter som typiskt du [love]

vad händer i ditt liv, har det hänt ngt nytt med skolan och sådär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

den e fin

minerva/deftones! vacker skiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

minerva! vacker skiva.

ja-a... men white pony ligger mig närmst hjärtat


   
SvaraCitera

Lounge fact:

haha låter som typiskt du

Ja lite kanske. [blush]

Lounge fact:

vad händer i ditt liv, har det hänt ngt nytt med skolan och sådär?

Det tråkiga är att det inte händer nånting. Får inte svar fören i slutet av Juni så det är en lång, seg nervös väntan på det. Försöker mest överleva den tråkiga vardagen i väntan på det. Men det ska nog gå! [smile]

Hur går det för dig då? Känns det bättre nu när du kommit igång med det du väntade så länge på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det tråkiga är att det inte händer nånting. Får inte svar fören i slutet av Juni så det är en lång, seg nervös väntan på det. Försöker mest överleva den tråkiga vardagen i väntan på det. Men det ska nog gå! [smile]

oki... men du har planer att se fram emot iaf, gör mycket tycker jag [smile] ska bli så jävla najs att se ff, band of horses OCH biffy clyro... sjukt najs

El Guaje:

Hur går det för dig då? Känns det bättre nu när du kommit igång med det du väntade så länge på?

ja! det känns sjukt bra att det är igång... riktigt bra!!! e väldigt glad över det. i övrigt är väll mitt liv inte så upphetsande [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ska bli så jävla najs att se ff, band of horses OCH biffy clyro... sjukt najs

Ja riktigt skönt att ha det att se fram emot. Snart dags att börja lyssna på lite foo fighters igen så man kommer in i det, var ett bra tag sedan jag lyssnade på dem. De andra banden kanske man också skulle lyssna lite på innan. [smile]

Lounge fact:

ja! det känns sjukt bra att det är igång... riktigt bra!!! e väldigt glad över det. i övrigt är väll mitt liv inte så upphetsande

Kul att höra att den går bra. Men vad gör du i övrigt då? Söker du jobb och så eller satsar du på att bli färdig med behandlingen först?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja riktigt skönt att ha det att se fram emot. Snart dags att börja lyssna på lite foo fighters igen så man kommer in i det, var ett bra tag sedan jag lyssnade på dem. De andra banden kanske man också skulle lyssna lite på innan. [smile]

aaa najs o lyssna o tänka *snart*

El Guaje:

Kul att höra att den går bra. Men vad gör du i övrigt då? Söker du jobb och så eller satsar du på att bli färdig med behandlingen först?

jag söker inte jobb! jag gör ingenting speciellt [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

jag söker inte jobb! jag gör ingenting speciellt

Hehe okej nej det viktiga är ju att det blir bra med det där. Jobba kommer du ju ha gott om tid med sen! [smile]


   
SvaraCitera