Aviseringar
Rensa alla

Har jag aktiverat comviqkortet?


Ämnesstartare

Tjo, skulle behöva lite hjälp av någon kunnig comviqmänniska. De e så att jag fick ett comviqkort för ett tag sen. För någon timme sen försökte jag ladda det på comviq.se men jag vet inte om jag lyckades. Jag trodde nämnligen att efter man skriver in alla kortuppgifter och tryckt på den nästa knappen skulle det komma upp någon liten bekräftningsrutan el. liknande, men jag kom bara till framsidan igen. Min dator startade av någon anledning om sig några minuter senare så jag vet inte om det beror på det. Min mobïl har inte reagerat alls och jag undrar helt enkelt, tar det lång tid innan man ser pengarna på mobilen första gången eller har jag inte satt in pengar alls? (har skapat konto på comviq.se och det gick bra och jag fick bekräfningssms och så, där står det också att kortet är aktiverat men att mitt saldo är 0 kr?..)


   
Citera

Jag har Tele2/Comviq kontantkort standard men köper alltid mina kontantkort på bensinmacken OKQ8 så jag har aldrig tankat på via nätet. Har du tankat via kreditkort/betalkort på Tele2/Comviqs egna sajt? brukar man inte få en bekräftelse via mail i så fall? Jag är inte säker.


   
SvaraCitera

Kolla om det har blivit några pengar reserverade på kortet


   
SvaraCitera