Aviseringar
Rensa alla

Har jag blivit fråntagen rätten att skapa trådar nu?


Ämnesstartare

Eller vad fan är det frågan om!? [mad]


   
Citera

Du gjorde ju nyss en[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja! Great! Jag skriver världens längsta reflektion i en ny tråd men den bara försvinner! Klart jag kan skapa den här meningslösa trådfan! KUKEN! >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer säkert få en varning med femtusen varningspoäng bara för att jag sa KUKEN! Fittfejs!


   
SvaraCitera

Chilla [confused]


   
SvaraCitera

det har hänt mig. sjukt jobbigt, men roligt när det händer andra. [bigsmile]


   
SvaraCitera

CTRL + C [wink]


   
SvaraCitera

Händer ju alla. Beror på något som jag har fått förklarat för mig men inte minns ett dyft av. Händer i alla fall om man sitter och skriver alldeles för länge och ej har uppdaterat sidan på ett tag. Lösningen är att helt enkelt kopiera ditt inlägg innan du postar det om du vet att du suttit och skrivit på det länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Chilla [confused]

Men det är fan irriterande!

Visioner:

CTRL + C [wink]

You said it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Händer ju alla. Beror på något som jag har fått förklarat för mig men inte minns ett dyft av. Lösningen är att helt enkelt kopiera ditt inlägg innan du postar det om du vet att du suttit och skrivit på det länge.

Jag har lagt upp en tråd i önskemål och synpunkter om att ha en sån där grej som automatiskt sparar det man skriver som finns på hotmail.


   
SvaraCitera

Venfort:

Ja! Great! Jag skriver världens längsta reflektion i en ny tråd men den bara försvinner! Klart jag kan skapa den här meningslösa trådfan! KUKEN! >.<

Tar man för lång tid på sig när man ska skapa en tråd så försvinner allt och tråden skapas inte. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Tar man för lång tid på sig när man ska skapa en tråd så försvinner allt och tråden skapas inte. [n]

Men varfööööööööööööööööör!? [cry] *kill self*


   
SvaraCitera

Du kan ju spara ner delarna i andra trådar, som du gör just för att säkerhetskopiera din text bit för bit. [crazy]


   
SvaraCitera

Ägd.


   
SvaraCitera

Venfort:

Men varfööööööööööööööööör!? [cry] *kill self*

Skriv texten i Word först och sen bara copy-pastar du in den i inlägget.


   
SvaraCitera