Aviseringar
Rensa alla

Har jag cancer?


Ämnesstartare

Noterade igår feta pigmentförändringar i två av mina leverfläckar, en har från ljusbrun gått till svart med en mycket ljusare fläck vid hårsäcken i mitten. Kanterna har även blivit ojämnare. Hudfläck nummer två har endast antagit en mörkare färg. Har anlag för detta.

Fan. Rätt alternativ i pollen lär vara "ja". Vill ni inte fortsättningsvis misslyckas bör ni rösta på det, förmodar jag.

Följdfrågor:

Kan jag kolla upp detta i ett län var jag ej är folkbokskriven? Västra götalands län, då, om det heter så. Kommer befinna mig här, drygt hundra mil söder om min bostadsort i åtminstone en vecka till.


   
Citera
Ämnesetiketter

Ring sjukvårdsupplysningen! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ring sjukvårdsupplysningen! [blush]

Nä. Dör hellre.

MVH telefonfobiker


   
SvaraCitera

grön e din favvofärg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Kan jag kolla upp detta i ett län var jag ej är folkbokskriven? Västra götalands län, då

Nintendo:

[blush]

Känner du till något om detta.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

MVH telefonfobiker

Tvinga någon att ringa åt dig!

Och ja, det ska gå att få vård i andra kommuner/län än den man är skriven i. Vet inte om det gäller leverfläckar dock, men ja.

Det går ju att maila sjukvårdsupplysningen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tittade under plåstret. Det har svartnat ännu mer. Buhu, et cetera.


   
SvaraCitera

UM är ju faktiskt inte en legitimerad läkare som utefter en kort beskrivning kan avgöra något så stort som huruvida du har cancer eller inte.
Skärp dig och ring/gå till en vårdcentral. Och ja, klart du kan besöka en vårdcentral du inte är skriven på om det är akut.

Ögon i en plåthink:

Dör hellre.

Eller detta då.


   
SvaraCitera

Finns mms-tjänst också. Inte ultimat, men alltid något.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Kan jag kolla upp detta i ett län var jag ej är folkbokskriven?

Ja, men det är möjligt att du är tvungen att betala någon extra avgift.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tvinga någon att ringa åt dig!

Vi har överlagt detta, dock är det sannolikt att de begär att få tala med mig personligen... Arbetsamt, är't.

Rådjuret:

Skärp dig och ring/gå till en vårdcentral.

Asch, att sätta på plåster och skapa en gnälltråd är bättre än att sätta på ett plåster och inte göra desto mer.

mediakatt:

extra avgift

Ack, jobbigt. Är snål.

Jobbigt att vara dekadent.


   
SvaraCitera

hoppas du ej har det 🙁


   
SvaraCitera

kan du inte gå upp till en vårdcentral i närheten av där du är och be dem titta på fläckarna
beroende på hur allvarligt det är kan du ju ringa din hemkommun och boka tid för borttagning sedan när du kommer hem. Mest troligt är det ingen fara, så du kan få dina nerver lugnade av västra götalands vårdcentral.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

kan du inte gå upp till en vårdcentral i närheten av där du är och be dem titta på fläckarna

Nä, orkar ej. Åker ändå hem om några dagar.


   
SvaraCitera

nej du har aids


   
SvaraCitera