Aviseringar
Rensa alla

Har jag ett kk eller öppet förhållande?


Lex123
Ämnesstartare

Hej, brukar träffa en lite äldre kille rätt så ofta ( är 16 själv ) och är nu inte säker på vad vi egentligen håller på med. Vi ses alltid på kvällar och vi ser då på film och myser och cuddlar, dvs. Han leker med mitt hår och vi håller handen och leker med fötterna och håller om varandra, vi har alltid också sex och nu kommer vi mer in på frågan, för

I ett kk förhållande har ja fått läsa att man alltså bara har sex och det finns inga känslor. V ser som edan sagt på filmer och myser mycket, också efter sexet och även sover tillsammans och i sömnen håller om varandra och på morgonen ligga länge i sängen och hålla om vaRandra. T.ex. sist jag var där talade vi också ganska öppet om hur han är arbetslös och att han gjort mycket inte så bra saker och han intresserade sig för mitt liv också vilket man tydligen inte gör som kk.

Han vill inte ha nåt seriöst heller just nu och det passar bra för mig, men båda vill ha närhet och jag är inte säker på vad vi har, vet inte om det finns direkt känslor men båda är riktigt attraherade av varandra, och vi messar också mer än vad kk:s gör och han kan skriva att han vill ha någon att krama osv. Senast då vi träffades låg vi i en timme och typ sov tillsammans och liksom då höll handen och luta huvudet på varandra osvosv.

Vad tycker ni att dethär verkar som? Kan tillägga att han blir lätt avundsjuk om jag t.ex. går på fest för han vill inte att jag kommer nära med någon annan. Största orsaken till att han inte vill ha något seriöst beror väl på att jag är yngre osv, men han hade före vi träffades flörtat med mig i ett halvt år, och gett sin nummer osv. Tack för mig!


   
Citera

du har en ambivalent kel-kompis med potential för ett seriöst förhållande.

/thread


   
SvaraCitera

Spelar det någon roll vad du titulerar ert förhållande som? Och om det gör det, varför inte fråga honom?


   
SvaraCitera
Lex123
Ämnesstartare

ginnungagap:
du har en ambivalent kel-kompis med potential för ett seriöst förhållande.

/thread

Tack!:)

adaq:
Spelar det någon roll vad du titulerar ert förhållande som? Och om det gör det, varför inte fråga honom?

Nej ine egenlgen, bara hur jag borde tolka det liksom men


   
SvaraCitera

Jag hade en KK nu i höstas och vi umgicks som om vi skulle vara tillsammans. Visst, det var högst kramar när vi var synliga för andra. Men annars vissa kvällar kunde vi skippa sexet och bara mysa istället. Han var och är en väldigt nära vän till mig så vi var överens om allt oavsätt hur romantiskt det egentligen var, 

Det är nog ett lite genant samtal och fråga om ni är tillsammans lr kk om han nu aldrig tänkt på dig som något annat än kk, men nästa gång han blir avundsjuk kan du fråga varför (Y)


   
SvaraCitera