Aviseringar
Rensa alla

har jag för stor kuk 12,5


Ämnesstartare

Är 12 år hur stor kuk ska man ha tror min är för stor eller


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, något under medel skulle jag tro

EDIT: Den har dock inte växt klart och jag vet inte vad som är medel för tolvåringar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

boek03:
Är 12 år hur stor kuk ska man ha tror min är för stor eller Menade i rubriken 12,5 år inte kuken 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Nej, något under medel skulle jag tro

Menade att jag va 12,5 år 


   
SvaraCitera

Ok, men jag tror knappast den är för stor. Dessutom svårt att säga utan att ha mått. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Ok, men jag tror knappast den är för stor. Dessutom svårt att säga utan att ha mått. 

1,2 decimeter ungefär .


   
SvaraCitera

boek03:

1,2 decimeter ungefär .

Då gäller mitt första svar

Ruttenfisk:
Nej, något under medel skulle jag tro

EDIT: Den har dock inte växt klart och jag vet inte vad som är medel för tolvåringar. 

Den kan dock fortsätta växa i tio år till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok men varför får jag stånd hela tiden Och vill typ ha sex lite känsliga frågor men vet ej vem jag ska prata med 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

boek03:
Ok men varför får jag stånd hela tiden Och vill typ ha sex lite känsliga frågor men vet ej vem jag ska prata med 

sånt är livet =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den glad gopnik:

sånt är livet =/

Oj vad bra förklaringTumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

boek03:

Oj vad bra förklaringTumme ned

gjorde mitt bästa 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den glad gopnik:

gjorde mitt bästa 🙁

Vist ¡


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

boek03:

Vist ¡

okej nu vet jag vrf, kuken håller på som den gör för att du är en person som är lite kukig

jag är leg. barnmorska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallå svara


   
SvaraCitera

Det finns i princip inget som är normalt, då alla är olika. Att du är nyfiken på sex är inget konstigt, och det finns folk du kan prata med. Det beror ju mycket på vad du har för sorts relationer i ditt liv, men några exempel är kompisar, syskon eller typ en skolsyster/kurator/vad du nu har på din skola. Vissa kan prata om sex med sina föräldrar, men jag vågade i alla fall aldrig göra det. Finns även flera hemsidor där man kan diskutera sånt. Jag skulle dock inte rekommendera denna, för folk är oftast ganska ironiska här. 


   
SvaraCitera