Aviseringar
Rensa alla

Har jag inget att säga till om?


Nillen
Ämnesstartare

Idag beslutade läkarna å min bonuspappa å mammas syster att dom ska stänga av mammas respirator. Det hände en olycka för 1.5 veckor sen. Men det är ingen som frågat mig om nått.
Så min fråga är om jag verkligen inte har något att säga till om? Jag menar, det är ju MIN mamma!! Det spelar väll ingen roll att jag e under 18!?
Jag vet att mamma kan klara det om hon bara får lite mer tid, varför kan ingen lyssna på mig? 
Finns de nått jag kan göra för att dom ska lyssna? Hoppas nån kan hjälpa mig.... 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

Känns jävligt fittigt att döda någon efter 10-11 dagar... Vet inte vart man vänder sig men jag hade blivit så förbannad att jag hade tagit det till domstol.


   
SvaraCitera
Yaren

Jag beklagar det som hänt. Det är möjligt att hon inte kommer kunna klara det tyvärr, men jag vet faktiskt inte vad som gäller kring dödshjälp eller vad det kallas. Det känns som om du inte pratat ordentligt med din familj eller med läkarna? Finns det någon annan vuxen du kan vänds dig till? Någon som kanske kan hjälpa dig att få din röst hörd? 
Jag sänder mina tankar till dig och önskar dig lycka till. 


   
SvaraCitera