Aviseringar
Rensa alla

Har jag Klamydia nu ?


Ämnesstartare

fcklucy:

HAHAHA
nr1. hur fan kan du välja en tjej med klamydia?! äckel!
nr2. varför ska du sätta på henne bara efter en vecka?

nr 1. Tror INGEN svensk klarar sej genom livet utan att få klamydia nån gång. Seriöst.
nr 2. hahah 1800-talet vare här ja.[y]

Muscle_boy:

Nåra tips/Kommentarer?

Ha inte sex med henne på en vecka. Gå till din UM när de har öppet hus o kissa. Sen vänta o sexa inom en vecka. Bättre det än att du ska smitta ner henne igen. E ju ingen farlig sjukdom, men testa dej. Är inget farligt o testa sej heller så varför tvekar du. [smile]


   
SvaraCitera

ms_A:

nr 1. Tror INGEN svensk klarar sej genom livet utan att få klamydia nån gång. Seriöst.
nr 2. hahah 1800-talet vare här ja.[y]

det tror jag, om man skyddar sig och testar sig regelbundet så är det nog rätt lugnt serru. nu visste han ju tillochmed att hon var äcklig av sig? hur korkad får man vara?

han hade nog inte dött av att vänta 3dagar, tror inte heller deras "förhållande" hade tagit särskilt mycket stryk av det serru stumpan[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fcklucy:

testar sig regelbundet

fattar hur du tänker men nu tänker jag: vrf ska man testa sej då? Om man skyddar sej. Tänk om man fått det då då. Då är man ju en av de svenskar som fått det. Om du fattar hur jag tänker.. 😛 Asså ingen idé o testa sej isf. Eller aaa jo det ska man göra men aa du fattar va.

fcklucy:

"förhållande"

hehe.

fcklucy:

han hade nog inte dött av att vänta 3dagar, tror inte heller deras "förhållande" hade tagit särskilt mycket stryk av det serru stumpan

jag hade inte sexat med nån jag vetat hade klamydia, men om båda e friska e det ju inget o sexa efter en vecka. Så jag menade hörru[smile]


   
SvaraCitera
elinc

Muscle_boy:

vänta i 2veckor

Inget sex för dig [bigcheers]


   
SvaraCitera

ms_A:

fattar hur du tänker men nu tänker jag: vrf ska man testa sej då? Om man skyddar sej.

så man ser att man inte fått något, därmed garanterad att man är frisk. jag har säkert testat mig för klamydia 5-6gånger utan att jag misstänkt att jag haft något, lika bra då vet man svart på vitt att man är frisk sen[y]

ms_A:

jag hade inte sexat med nån jag vetat hade klamydia,

my point.

ms_A:

men om båda e friska e det ju inget o sexa efter en vecka.

med kondom förhoppningsvis om inte båda nyligen testat sig och inte haft någon emellan så sure[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker inte det var smart alls, det är ju inte bara du som får lida för det. Det finns en anledning till att man inte ska ha någon sexuell kontakt med någon som tar antibiotika för klamydia. Tänk på att du kanske råkar smitta henne med typ klamydia igen, och hon får ta om antibiotika igen. Det är farligt att ta antibiotika för mycket...


   
SvaraCitera

Vad du än gör så ha inte sex med henne igen innan du vet säkert.
Det är en sak att du fått det, det får du skylla dig själv för. Men smitta inte henne.


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

Nåra tips/Kommentarer?

oggelgoggel:

smart

ms_A:

E ju ingen farlig sjukdom

nä, man kan ju bara bli steril, inget farligt med det! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

Nåra tips/Kommentarer?

oggelgoggel:

smart


   
SvaraCitera

nu e de dags för en antibiotikakur för dej me!! haha [confused][censur][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nä, man kan ju bara bli steril, inget farligt med det!

Men på lång sikt ja. Man blir inte steril på en vecka.


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

Jag ville bara så gärna ha sex. Så jag sket ifall hon tog antibiotika emot Klamydia

Muscle_boy:

Kommentarer?

kondom


   
SvaraCitera

ms_A:

Men på lång sikt ja. Man blir inte steril på en vecka.

inte så jävla bra att få klamydia överhuvudtaget, inte så jävla bra att äta antibiotika heller av flera anledningar (bättre än att ha klamydia så klart, men borde vara skäl nog att inte utsätta sig för risken).


   
SvaraCitera

Testa dig. Inte bara för att du borde, utan även för att du enligt lag MÅSTE.


   
SvaraCitera

testa dig
seriöst
vad fan är det för fel på er ungdomar?


   
SvaraCitera