Aviseringar
Rensa alla

Har jag mask i magen eller vad?


Ämnesstartare

jag har tänkt lite på vad det kan vara och googlat och jag tror det kan vara mask i magen jag har men inte säker.

Det kliar i anuset men någon mask har jag inte sett, jag har inte direkt kollat efter, borde kanske i och för sig, men nu när jag tänker efter har jag nog inte bajsat på tre dagar eller så, vilket skrämmer mig lite.
Kli i rumpan är kanske inte konstigt och mask i magen hade jag när jag var liten så inget farligt direkt men det som gör mig lite orolig är att det gör även ont i snoppen och mitt ollon kittlas. Det gör ont att kissa och en gång när jag torkade så blev papperet en toning av rött, altså blod, men det är det inte nu mera.

Detta har jag haft kanske i 4 dagar nu.

Är det mask i magen jag har eller kan det vara något annat med tanke på att det även gör ont i min snopp?


   
Citera
Ämnesetiketter
Tyrael

tiddlewinkz:

Är det mask i magen jag har eller kan det vara något annat med tanke på att det även gör ont i min snopp?

Det är knappast mask i kuken, snarare någon infektion. Något du verkligen behöver komma till doktorn med- hur tråkigt & jobbigt det än låter.

Klia i anuset kan det göra av många anledningar, hår/infekterade hårsäckar, rakat hår, hemorojder, mask samt dålig torkning är anledningar jag kommer på.


   
SvaraCitera