Aviseringar
Rensa alla

Har jag rätt att vara upprörd?


Ämnesstartare

Okej. Seriöst. Jag tror att jag är svartsjuk på min pojkväns bästa polare. Ibland verkar det som om han hellre hänger med honom än med mig. Som i kväll. Vi har inte setts i veckan pga vi båda jobbar. Vi sover alltid med varandra på helgerna. Om någon av oss inte kan, brukar vi tala om det.

Tidigare i kväll kom han förbi. Jag frågade vad han skulle göra och då skulle han till honom och hänga och se någon rutten jävla film. Jag blev naturligtvis förvånad och lite upprörd, eftersom att jag trodde att vi hade längtat efter varandra hela veckan. I guess not. Nämner jag det så är jag bara en bitch.

Innan han gick så sa han att det kanske inte blev så sent, det kanske fortfarande lyser hos mig när han drar hem? RIGHT! Han kan fetglömma att jag tänker sitta här och vänta som en annan jävla idiot. Kanske ÄR jag en långsint bitch som bara vill hämnas, men han kan fetglömma att jag tänker sova hos honom i morgon också.


   
Citera
Ämnesetiketter

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej.[rolleyes]

Har inte träffat flickvännen på en månad, sluta whina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodbyeKitty:

jag trodde att vi hade längtat efter varandra hela veckan

Haha, vad surt. [rolleyes]

GoodbyeKitty:

Han kan fetglömma att jag tänker sitta här och vänta som en annan jävla idiot. Kanske ÄR jag en långsint bitch som bara vill hämnas, men han kan fetglömma att jag tänker sova hos honom i morgon också.

Vad förutsägbart.

GoodbyeKitty:

Vi sover alltid med varandra på helgerna.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och istället för att sitta hemma och vänta som en idiot så skriver du en tråd om saken på um? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Det låter inte som att ni kan prata med varandra. Har du sagt till honom att du blir upprörd för att han sätter sin kompis först den här helgen?

Par skulle slippa så många problem om de bara kommunicerade bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han måste väl få umgås med vänner också på helgerna :S ni träffades ju iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Har inte träffat flickvännen på en månad, sluta whina.

Men din korkade idiot. Det här handlade inte om dig och din flickvän. Well, jag antar att man inte kan få bättre svar än så på ett pubertalt forum som det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

och istället för att sitta hemma och vänta som en idiot så skriver du en tråd om saken på um?

Förtydligande: HAN KAN FETGLÖMMA ATT JAG TÄNKER SITTA HÄR OCH VÄNTA.

Och vad skulle jag annars göra, tycker du?
Sitta och skriva trådar om vems fitta som är trängst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodbyeKitty:

Men din korkade idiot. Det här handlade inte om dig och din flickvän. Well, jag antar att man inte kan få bättre svar än så på ett pubertalt forum som det här.

Jag fann uppenbars svar jävligt bra. fast kommunikation kanske inte är något för dig. Det är ju tydligen inne att whina på bloggar och dylikt. You go girl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodbyeKitty:

Och vad skulle jag annars göra, tycker du?
Sitta och skriva trådar om vems fitta som är trängst?

när jag känner mig ledsen så brukar jag starta en tråd om stalin, eller katapultera någon oskyldig spelare på travian utan att ge någon förklaring. kanske funkar för dig också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Det låter inte som att ni kan prata med varandra. Har du sagt till honom att du blir upprörd för att han sätter sin kompis först den här helgen?

Par skulle slippa så många problem om de bara kommunicerade bättre.

Ja, jag sa att jag blev ledsen och frågade honom om inte han skulle bli ledsen om jag bara struntade i honom. Jo, det skulle han. Men som vanligt slutar det med att han säger att jag bara ger honom skuldkänslor och är en bitch. Då brukar jag tala om för honom att han kan dumpa mig om jag är så jobbig.


   
SvaraCitera
sincan

Whine, han vill ju se på film!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

Han måste väl få umgås med vänner också på helgerna :S ni träffades ju iaf.

Klart han får. Jag har aldrig påstått något annat. Det jag blev ledsen över var att han inte sa till mig att han ville vara med sin polare den här kvällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera