Aviseringar
Rensa alla

har man gått för långt om man


Ämnesstartare

går ut på krogen med ett par polare och de sticker medan man själv snackar med några random personer, man har ingen aning om vilka dessa är men man ska göra dem sällskap en bit på vägen när de ska hem och rätt som det är sover man över där...?

dagen efter är jackan hemma hos en av dina polare så du åker hem tunnklädd mitt i december.....

dags för vit månad snart någon?


   
Citera
Ämnesstartare

blackorwhite:

dags för vit månad snart någon?

Vad innebär det?

Om man inte själv tycker det, har man inte det [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol, du har väl inte ens varit 18 i ett år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skyll dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sånt händer
helt normalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

lol, du har väl inte ens varit 18 i ett år?

[blush]

Dead Art:

Vad innebär det?

Om man inte själv tycker det, har man inte det

månad utan alkohol

OF 5:

skyll dig själv

det var värt det men måste ju sett sjukt ut när man går ut i bara t-shirt mitt i december[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

[blush]

o du funderar på att inte dricka. så jävla töntigt. söp dig igenom gymnasiet. gjorde jag. sen blev jag nykterist ett halvår. vafan ger en måand :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

o du funderar på att inte dricka. så jävla töntigt. söp dig igenom gymnasiet. gjorde jag. sen blev jag nykterist ett halvår. vafan ger en måand :S

min polare gjorde det och han har varit 18 i ett par månader medan jag ligger på ett halvår

men du vet ju hur det är nuförtiden, 13-åringar blir alkisförklarade och värre kommer det bli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

min polare gjorde det och han har varit 18 i ett par månader medan jag ligger på ett halvår

jag går på högskola o dricker typ aldrig. beror dels på att jag inte har tid o dels att jag inte vill lägga ut pengar på sprit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt liv, ditt val osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter helfestligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

jag går på högskola o dricker typ aldrig. beror dels på att jag inte har tid o dels att jag inte vill lägga ut pengar på sprit

imponerande för en tioåring[surprised]

skämt åsido men jag har typ gjort allt här i livet och nu har jag väldigt lite tid kvar att leva så det är därför jag gör såna här sjuka saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha [bigcheers]


   
SvaraCitera

var väl inte så sjukt å gå utan jacka i december? jag låg å spydde i ett badkar en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera