Aviseringar
Rensa alla

har massa må dåligt-utslag i ansiktet


Ämnesstartare

[sad] har inte haft såna på ganska länge, men har mått så jävla konstigt på senaste tiden så nu är de fan överallt och gör ONT. inte finnar men typ liknande, små saker. lite rosa/röda.

jag är inte så himla stressad, heller, så är nog inte stress även om de ser ut som stress-utslag som jag brukar få.

hur får man bort de?


   
Citera

oboy och cartoon network pga avstressande


   
SvaraCitera

hur försvann dom sist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

oboy och cartoon network pga avstressande

har inge mjölk [sad] o har faktiskt barnkanalen HAHA men vägrar sitta ute i korridorsköket o glo på det pga anledning [blush][blush]

enhimmelskdrog:

hur försvann dom sist?

jag tog studenten [smile] fast du kanske menar må dåligt-utslagen. venne, jag har mått dåligt ganska länge förut så jag mådde väl bara bättre o därför försvann de.


   
SvaraCitera

honolulu:

fast du kanske menar må dåligt-utslagen.

ja [crazy]
aha men vet du varför du mår dåligt?


   
SvaraCitera

du har inte använt nå nytt smink lr hudsalva ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja [crazy]
aha men vet du varför du mår dåligt?

ja, kind of. vet dock ej hur jag ska eliminera det!!!

Angelize:

du har inte använt nå nytt smink lr hudsalva ?

hmmmm jo.. :/:(:/:YLkgklfjda men använt det under större delen av terminen MEN FANANANan köpte ju precis den jävlajävla foundationen, typ två månader eller nåt. har slarvat lite med borstarna också, men bara lite.


   
SvaraCitera

honolulu:

ja, kind of. vet dock ej hur jag ska eliminera det!!!

aha :((


   
SvaraCitera

honolulu:

hur får man bort de?

bölar ut
vilar
går massa promenader
dricker mycket vatten
pratar med en vän
smörjer in sig med bra lotion


   
SvaraCitera

sjunger vackra sånger!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

bölar ut

har börjat böla. fast åt skitkonstiga saker. satt o bläddrade i en tidning idag på balkongen och alltså... seriöst.

idag fick jag en klump i magen/tårar i ögonen av:
- mamma/dotter-artiklar
- fattiga/svältande/sjuka barn/människor

krasch:

vilar

vilar mycket. eller ja, sover lite dåligt men har vilat mycket varvat med gjort massor på senaste tiden.

krasch:

går massa promenader

inte gått på en endaste promenad med syfte att promenera sen jag kom hit. MEN har gått svinmycket överallt senaste månaden pga inget busskort/ ingen cykel.

krasch:

dricker mycket vatten

brukar inte bli mer än en vattenflaska per dag, om ens det [sad] är sämst, vet.

krasch:

pratar med en vän

check

krasch:

smörjer in sig med bra lotion

nivea o luminelle (lr vafan d heteR) är väl bra skit (obs fråga till angerllzei)

krasch:

sjunger vackra sånger!

lyssnar på poets of the fall!!!


   
SvaraCitera

honolulu:

har börjat böla. fast åt skitkonstiga saker. satt o bläddrade i en tidning idag på balkongen och alltså... seriöst.

idag fick jag en klump i magen/tårar i ögonen av:
- mamma/dotter-artiklar
- fattiga/svältande/sjuka barn/människor

haååh (vet hur det är att vara överkänslig för ingenting och allting)
Känns det skönt att göra det då eller är det mest jobbigt?

Kram [love]

honolulu:

vilar mycket. eller ja, sover lite dåligt men har vilat mycket varvat med gjort massor på senaste tiden.

Det är bra. Lättare att komma tillbaka på banan om man fortsätter sysselsätta sig.

honolulu:

inte gått på en endaste promenad med syfte att promenera sen jag kom hit. MEN har gått svinmycket överallt senaste månaden pga inget busskort/ ingen cykel.

Det är säkert olika från person till person, men personligen så är det jätteskönt att gå för att just gå. Utan mål, bara tänka, andas, titta.
Kanske värt att testa?

honolulu:

lyssnar på poets of the fall!!!

Gutgutgut
Lyssna lite på minm också [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

haååh (vet hur det är att vara överkänslig för ingenting och allting)
Känns det skönt att göra det då eller är det mest jobbigt?

Kram [love]

mmmhm! mest jobbigt pga är snorig HAHA. nej men det är ju jobbigt att gråta när man inte vet varför man gråter, riktigt.
kramisar [love]

krasch:

Det är bra. Lättare att komma tillbaka på banan om man fortsätter sysselsätta sig.

ja! och så är det ju kul också :>

krasch:

Det är säkert olika från person till person, men personligen så är det jätteskönt att gå för att just gå. Utan mål, bara tänka, andas, titta.
Kanske värt att testa?

ja, det är nog väldigt värt att testa. jag har svårt för att slappna av och håller på o lär mig hur man gör nu, haha. måste lära mig släppa loss, är lite stressad av mig. fett värt att promenera när det är en ny stad också, hade dock varit mysigt med sällskap. folk är hela tiden stressade över plugg o tenta så jag orkar inte med de riktigt, ibland.

krasch:

Gutgutgut
Lyssna lite på minm också [blush]

ok ska [cute]


   
SvaraCitera

honolulu:

mest jobbigt pga är snorig HAHA.

Haha ja usch. Eller när ansiktet svullnar igen och man inte ens kan svälja för att gommen känns som en tjock kudde.

honolulu:

nej men det är ju jobbigt att gråta när man inte vet varför man gråter, riktigt.

Sant.
Men du vet i alla fall att du gått igenom mycket kanske och har mycket att tänka på, många val att ställas inför. Klart att det påverkar.

honolulu:

ag har svårt för att slappna av och håller på o lär mig hur man gör nu, haha.

Haha braaa! Det blir så himla mycket lättare att leva om man vet hur man släpper allt och slappnar av ibland.
Jag är för avslappnad istället. Det är inte bra åt det hållet heller.

honolulu:

haha. måste lära mig släppa loss, är lite stressad av mig. fett värt att promenera när det är en ny stad också, hade dock varit mysigt med sällskap. folk är hela tiden stressade över plugg o tenta så jag orkar inte med de riktigt, ibland.

Förstår det. Det måste vara väldigt påfrestande att dels vara stressad själv men sen också att inte ha någon ostressad att vända sig till.
Relaxa är bra. Knäpp sak att öva på egentligen. Men bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Haha ja usch. Eller när ansiktet svullnar igen och man inte ens kan svälja för att gommen känns som en tjock kudde.

haha fyfan 🙁 och näsan svullnar också och så får man jättesvårt att andas. fast det var så sjuuukt längesen jag grät så jag inte kunde prata och hackade. kommer du ihåg när man gjorde det när man var liten? usch, då var det ju typ gråt pga rädsla.

krasch:

Sant.
Men du vet i alla fall att du gått igenom mycket kanske och har mycket att tänka på, många val att ställas inför. Klart att det påverkar.

Jo, men det är ju inte därför jag gråter när jag gör det, haha. Fast det gör ju mig känsligare, såklart.

krasch:

Haha braaa! Det blir så himla mycket lättare att leva om man vet hur man släpper allt och slappnar av ibland.
Jag är för avslappnad istället. Det är inte bra åt det hållet heller.

Haha, då har du mycket lättare att leva än de flesta andra ;> bara det går bra för en så är det något att ta vara på, tycker jag ändå!

krasch:

Förstår det. Det måste vara väldigt påfrestande att dels vara stressad själv men sen också att inte ha någon ostressad att vända sig till.
Relaxa är bra. Knäpp sak att öva på egentligen. Men bra.

Ja precis, och speciellt när man är stressad över samma saker, det är ju oftast då det är drygt. Kan dock vara väldigt bra o gnälla hos andra som har andra stressfaktorer, då kan man hjälpa varann!
Relaxa är braaa! Speciellt på våren/sommaren. LÄNGTAR!


   
SvaraCitera