Aviseringar
Rensa alla

har massa må dåligt-utslag i ansiktet


honolulu:

haha fyfan 🙁 och näsan svullnar också och så får man jättesvårt att andas. fast det var så sjuuukt längesen jag grät så jag inte kunde prata och hackade.

haha jag gjorde det nu i veckan för första gången på flera år. meltdown! 😀
men du borde testa. det kanski hjälper.

honolulu:

Fast det gör ju mig känsligare, såklart.

tänkte det. om man redan känner sig nere och låg så behövs det ju inte mycket för att helvetet ska bryta lös.

honolulu:

Kan dock vara väldigt bra o gnälla hos andra som har andra stressfaktorer, då kan man hjälpa varann!

Sant!

honolulu:

Relaxa är braaa! Speciellt på våren/sommaren. LÄNGTAR!

Skaffa dig en riktigt fin hängmatta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

haha jag gjorde det nu i veckan för första gången på flera år. meltdown! 😀
men du borde testa. det kanski hjälper.

Den tiden är förbi, för min del. Har gråtit ut, pratat ut, agerat ut. Just nu har jag ingenting att gråta över och det känns faktiskt bra! Men det har hjälpt att gråta ut då jag behövt det, så ja!

krasch:

tänkte det. om man redan känner sig nere och låg så behövs det ju inte mycket för att helvetet ska bryta lös.

Alltså, jag känner mig varken nere eller låg men jag känner mig instabil, det är därför jag kan få konstiga känslor out of the blue som inte ska vara där egentligen.

krasch:

Skaffa dig en riktigt fin hängmatta!

Haha, men vart ska jag hänga den? [sad] har f.ö. legat i en hängmatta på en asfin strand, när jag var i usa, sjuuuukt skönt vare [love] fan om jag åker dit igen i sommar, åh!


   
SvaraCitera

honolulu:

Just nu har jag ingenting att gråta över och det känns faktiskt bra!

SKÖÖÖÖNT fan va bra

honolulu:

Alltså, jag känner mig varken nere eller låg men jag känner mig instabil, det är därför jag kan få konstiga känslor out of the blue som inte ska vara där egentligen.

tusan
hormonpangpå?
eller kan tidigare känsloliv väckt detta till liv?

honolulu:

Haha, men vart ska jag hänga den? [sad]

leta upp en bra skog och gå in riktigt djupt där ingen annan kan hitta din hängmatta
häng upp där solen letar sig in
vila
chilla
relaxa

honolulu:

har f.ö. legat i en hängmatta på en asfin strand, när jag var i usa, sjuuuukt skönt vare [love] fan om jag åker dit igen i sommar, åh!

naaaaaaaaaaaaaaajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

SKÖÖÖÖNT fan va bra

JAPP! Din tur snart, bruttan. Tror meltdownen du pratade om var en välbehövlig sådan!!

krasch:

tusan
hormonpangpå?
eller kan tidigare känsloliv väckt detta till liv?

Tidigare känsloliv, tror jag. Mycket som ligger kvar och skrapar från förut. Nu är skillnaden bara att mycket press har lyfts så jag tänker inte lika mycket på det, därför det blir konstigt när jag blir påmind om det på ett eller annat sätt, haha.

krasch:

leta upp en bra skog och gå in riktigt djupt där ingen annan kan hitta din hängmatta
häng upp där solen letar sig in
vila
chilla
relaxa

Haha, ibland önskar jag att jag hade en liten krasch i mig [love] eller en vid min sida [sad]

krasch:

naaaaaaaaaaaaaaajs

i knooow!


   
SvaraCitera

honolulu:

JAPP! Din tur snart, bruttan. Tror meltdownen du pratade om var en välbehövlig sådan!!

haha men jag är allmänt bra-mående
fick bara meltdown pga arbetsprover(som är inne) och dålig sömn. [blush]

honolulu:

Nu är skillnaden bara att mycket press har lyfts så jag tänker inte lika mycket på det, därför det blir konstigt när jag blir påmind om det på ett eller annat sätt, haha.

Bra att massa press är borta 😀
Ja alltså känslor är så jävla konstiga
blörpar upp lite här lite där

honolulu:

Haha, ibland önskar jag att jag hade en liten krasch i mig [love] eller en vid min sida [sad]

Å!
Jag vill ha en honolulu![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

haha men jag är allmänt bra-mående
fick bara meltdown pga arbetsprover(som är inne) och dålig sömn. [blush]

bra! :>
uusch, brist på sömn är nog det värsta, haha. skönt att du äntligen återhämtat dig iaf, om du har gjort det!

krasch:

Bra att massa press är borta 😀
Ja alltså känslor är så jävla konstiga
blörpar upp lite här lite där

Ja, verkligen. Kan fokusera mer på MIG själv, vad JAG vill ha, förtjänar och kan få lixom. Haha, förhoppningsvis kan man då styra alla känslor som blörpar lite här och där [cute]

krasch:

Å!
Jag vill ha en honolulu![love]

Egentligen har vi ju varandra! [love]


   
SvaraCitera

honolulu:

uusch, brist på sömn är nog det värsta, haha. skönt att du äntligen återhämtat dig iaf, om du har gjort det!

hahajadå
glada luckan här! tittut!

honolulu:

Kan fokusera mer på MIG själv, vad JAG vill ha, förtjänar och kan få lixom.

fan vad bra. *dansar lyckodans*
fortsätt med det!

honolulu:

Haha, förhoppningsvis kan man då styra alla känslor som blörpar lite här och där [cute]

ja, du får ha känslovakter på axlarna som säger stopp och nej och chilla!

honolulu:

Egentligen har vi ju varandra! [love]

det e sant
ska börja skicka cp-mms till dig.(gillar att fota underliga grejor och mmsa till folk, men har ingen bra att göra det till nu. du är bra. det blir bra)
du kan ta emot sådana va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

hahajadå
glada luckan här! tittut!

hahah fnissade irl [love] BRA!

krasch:

fan vad bra. *dansar lyckodans*
fortsätt med det!

[bigsmile] ja. it's about time.. tänkte jag säga. hah.

krasch:

ja, du får ha känslovakter på axlarna som säger stopp och nej och chilla!

Mmmmm *nickar instämmande*, det har jag! de är duktiga.

krasch:

det e sant
ska börja skicka cp-mms till dig.(gillar att fota underliga grejor och mmsa till folk, men har ingen bra att göra det till nu. du är bra. det blir bra)
du kan ta emot sådana va?

mwhaha [bigsmile] ja, absolut! tänk va kul o få såna när man har det jättetråkigt någon gång på en föreläsning eller när det sjungs snapsvisor på alla gasquer LOL!


   
SvaraCitera

honolulu:

Mmmmm *nickar instämmande*, det har jag! de är duktiga.

[bigsmile] nice

honolulu:

mwhaha [bigsmile] ja, absolut! tänk va kul o få såna när man har det jättetråkigt någon gång på en föreläsning eller när det sjungs snapsvisor på alla gasquer LOL!

ahaha va, snapsvisor?

men ok! så fort jag hittar något kul att fota kan du vänta dig maaaail (mms, ville ba skriva mail vet itne varför)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

ahaha va, snapsvisor?

ja, tyvärr....... varit på typ två gasquer hittills och fyfan, haha. tror d e exners favoritsyssla här i uppsala.

krasch:

men ok! så fort jag hittar något kul att fota kan du vänta dig maaaail (mms, ville ba skriva mail vet itne varför)

lol [bigsmile] *förväntansfull*


   
SvaraCitera

honolulu:

ja, tyvärr....... varit på typ två gasquer hittills och fyfan, haha. tror d e exners favoritsyssla här i uppsala.

ahaha ok
säg till innan så kanske jag kan roa dig medan de andra snapsar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

ahaha ok
säg till innan så kanske jag kan roa dig medan de andra snapsar

hahah, har fan inget emot snapsandet o så men det är så jäääävla tråkiga snapsvisor [shake] fan kan människor inte festa....


   
SvaraCitera

Dräparen:

oboy och cartoon network pga avstressande

Löv u

mvh arg hipster.

I mina ögon är du alltid qtest lulu!


   
SvaraCitera

honolulu:

fan kan människor inte festa....

hahahahah! 😀
du får ta tag i det där. nu jevvlar äre pörti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

I mina ögon är du alltid qtest lulu!

[love]

krasch:

hahahahah! 😀
du får ta tag i det där. nu jevvlar äre pörti

hahaha men jag menar allvar. jag är jävligt party om jag får lite stöd, men party för typ alla här i uppsala är dricka ihjäl sig o sitta o typ.. sjunga snapsvisor?!?!?! hahah kommer aldrig glömma e scarred for life [cry]


   
SvaraCitera