Aviseringar
Rensa alla

har min bästis bytt ut mig?


Ämnesstartare

Min bästa kompis, blev kompis med en tjej för ett tag sen och det är ingen som gillar henne hon är en bitch helt enkelt och och nu när dom är kompisar är jag rädd att min kompis ska bli som henne och det vill jag inte. Min kompis har börjat vara med henne mer än mig och i skolan är hon hällre med henne än med mig. Vad ska jag göra? Har hon bytt ut mig? 


   
Citera

Hit the bitch right back, PAYBACK!


   
SvaraCitera
Draft

så är det ibland. hon hittar några andra drag hos henne som hon gillar. du får också byta kompis så länge, hon kanske hittar tillbaka till dig när hon har tröttnat, och de två kompisar ni har som rebound kompisar kanske hittar varandra då. alla blir glada


   
SvaraCitera

Ja hon har bytt ut dig. 

Nej vi på UM kan inte svara på sånt då vi inte vet vad hon tänker. Prata med henne?


   
SvaraCitera
hadice

Jag tycker att du ska vara med henne lika mycket som hon är med dig, toffla inte för mycket för då kan hon se dig som en "jobbig typ" och då drars hon ennu mer till den andra vännen. håll dig på avstånd ett tag så kommer hon av sig själv komma tillbaka till dig, det kan jag garantera..


   
SvaraCitera

Kan vara så att hon hellre vill vara med henne än dig.

JAg vet själv inte vad som är bäst men fråga henne om ni kan göra något eller så försöker du hitta nya vänner. Det är ingen ide att vara kompis med någon som inte tycker om en och accepterar en för den man är.


   
SvaraCitera