Aviseringar
Rensa alla

Har muslimer rätten att försvara sig?


Ämnesstartare

Storchen84:

SD-troll 

*Spegel*

Storchen84: rättfärdiga brännandet av kyrkor pga karikatyrerna.

Det har jag aldrig sagt, det är din tolkning och säger ingenting om mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björnen : Det har jag aldrig sagt

Svara då på:

ekivok ekvilibrist: Men jag förstår inte varför du blandar in Muhammed eller avbildningar av honom i en diskussion om (själv)försvar?

.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: alla muslimer är dumma i huvudet!

är man religiös är man inte så vass 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Svara då på:

Varför ska jag mata ett troll för Skeptisk Han är obv bara i denna tråd för uppmärksamhet. Islam måste väl få försvara sig ifrån rasism vare sig det är i form av avritningar av Muhammed eller att bränna ner moskéer, att bränna ner kyrkor är fel, det måste jag poängtera annars trycker du in det i mun på mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björnen : Varför ska jag mata ett troll för

Ah ok, så både jag och han som ställde frågan är ett troll. Mm vi säger såSover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ah ok, så både jag och han som ställde frågan är ett troll. Mm vi säger såSover

Hjärta

Jag säger inte att du inte är ett troll, men jag har aldrig sagt att du är ett troll. Du har försökt ljuga två gånger nu och sagt att jag sagt någonting som jag aldrig sagt. Antingen så skojaru ba med mig eller så borde du ge fan i politik. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björnen : Du har försökt ljuga två gånger nu och sagt att jag sagt någonting som jag aldrig sagt

Björnen : Folk får rita av Muhammed

ekivok ekvilibrist: Men jag förstår inte varför du blandar in Muhammed eller avbildningar av honom i en diskussion om (själv)försvar?

.

Vad mer påstår du att jag ljuger om?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Vad mer påstår du att jag ljuger om?

Hjärta

Skeptisk Är du på riktigt ? I så fall får du specificera dig, helt omöjligt att tyda vad du menar 

Storchen84: ekivok ekvilibrist: Men jag förstår inte varför du blandar in Muhammed eller avbildningar av honom i en diskussion om (själv)försvar?

Björnen : . Islam måste väl få försvara sig ifrån rasism vare sig det är i form av avritningar av Muhammed eller att bränna ner moskéer,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vad mer påstår du att jag ljuger om?

Hjärta

Jag har aldrig sagt att bränna ner kyrkor är rätt, eller att du är ett troll Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björnen : Jag har aldrig sagt att bränna ner kyrkor är rätt

Det har jag aldrig påstått att du sagt heller, jag konstaterade bara att det som en annan länkat till - inte är självförsvar. Det är inte självförsvar att sätta eld på kyrkor.

Om du rånar mig så kan inte jag gå o råna någon annan och hävda självförsvar.

Eller klart jag kan, men det är inte självförsvar.

Björnen : eller att du är ett troll

Björnen : *Spegel*

Nähä, då var det här bara en demonstration av omogenhet dåMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det har jag aldrig påstått att du sagt heller, jag konstaterade bara att det som en annan länkat till - inte är självförsvar. Det är inte självförsvar att sätta eld på kyrkor.

Om du rånar mig så kan inte jag gå o råna någon annan och hävda självförsvar.

Eller klart jag kan, men det är inte självförsvar.
Nähä, då var det här bara en demonstration av omogenhet dåMycket glad

Hjärta

Då anser jag att vi är på samma linje i princip 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björnen : Då anser jag att vi är på samma linje i princip

Fast frågan kvarstår; vad har Muhammed och avbildningar av honom att göra med denna tråd om muslimer har rätt att försvara sig själv eller ej?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast frågan kvarstår; vad har Muhammed och avbildningar av honom att göra med denna tråd om muslimer har rätt att försvara sig själv eller ej?

Hjärta

Björnen : . Islam måste väl få försvara sig ifrån rasism vare sig det är i form av avritningar av Muhammed eller att bränna ner moskéer,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björnen : Islam måste väl få försvara sig ifrån rasism vare sig det är i form av avritningar av Muhammed eller att bränna ner moskéer

Ja, muslimer ska få försvara sig precis som alla andra. Man har ju till och med öronmärkt pengar som säkerhetsbidrag åt moskéer i Sverige.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/moskeer-soker-sakerhetsbidrag/

Om dom pengar som satts av för det är tillräckligt eller inte är ju en annan femma.

Hjärta


   
SvaraCitera
alis
 alis

sicken dum fråga.... alla har sin rätt.


   
SvaraCitera