Aviseringar
Rensa alla

Har mycket stort och väldigt jobbigt problem


Ämnesstartare

Någon som är smart och vet vad en ISU-ansvarig är? Ska tydligen lämna in min flyttanmälan till en sådan. Har ingen aning om vad en sådan är, och det har inte Tobbish heller, trots att han borde vara världsvan och veta sådan, eftersom han är en gammal gubbe.

Hittar ingen info på bostadsrättsföreningens hemsidan [sad] Jag ska tvinga Tobbish att ringa vice värden imorgon om ni inte kan hjälpa mig [cry]

Förövrigt kom mitt första brev idag, misstänker att det är en blandskiva från Capture [blush]

Dold text: obs blev lite tvingad att skapa den här tråden


   
Citera
Ämnesstartare

obs kanske överdrev lite i rubriken förlåt [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Inte Gugge:

Någon som är smart och vet vad en ISU-ansvarig är? Ska tydligen lämna in min flyttanmälan till en sådan. Har ingen aning om vad en sådan är

En ISU-ansvarig har jag för mig är någon som är ansvarig för postens informationssystem. Jag föreslår att du kontaktar posten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

En ISU-ansvarig har jag för mig är någon som är ansvarig för postens informationssystem. Jag föreslår att du kontaktar posten.

Men. Jaaaha. Men.
Jag har ju gjort adressändring och eftersändning.
Och posten kommer ju uppenbarligen fram, eftersom jag fått från din flickvän [crazy]

Men ah, ska höra med posten, tack så mycket [love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Älskar förövrigt att UM har svar på alla mina svåra frågor och livskval [love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och om någon är intresserad så:
ISU (Informations Stöd Utdelning), ett datasystem som bl.a. används för att sköta alla inflyttningar och eftersändningar

Jag googlade för dåligt första gångerna, okej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EHEHEH. Oki. VET ATT NI VILL VETA HUR DET GICK.
Tobbish pratade med vän som jobbar på posten (som faktiskt är gammal umare) och hon sa att det är någon dum vikarie som klantat till det och att sådana lappar använder man inom posten och den skulle egentligen inte ha kommit till oss [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera