Aviseringar
Rensa alla

har några € att lägga på steam, ge tips


Ämnesstartare

jag vill ha underhållning, primärt ikväll men gärna även imorrn. rekommendera mig spel på steam, så billigt som möjligt. gärna under 10€, helt under 5€. dator bör klara av det mesta. genre oviktigt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ni är skräpiga människor, då ni är för långsamma. har nu införskaffat arma 2: private military company. har behövt komplettera combined operations med något nytt ett tag nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mount & Blade skare vah 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Mount & Blade skare vah 🙁

låter gay. är det gay?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar jävla steam, hade jag velat ha skiten på måndag så hade jag skickat efter det från tyskland eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

låter gay. är det gay?

Det är sjukt jävla übermacho!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka spel är du inne för då? Heroes of Newerth är väl ett förhållande billigt spel, vet dock inte om den går att förskaffa genom steam, men definitivt genom deras hemsida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det är sjukt jävla übermacho!

låter onekligen rätt gay.

Lethuc:

Vilka spel är du inne för då? Heroes of Newerth är väl ett förhållande billigt spel, vet dock inte om den går att förskaffa genom steam, men definitivt genom deras hemsida

verkar också rätt gay, och är inte så mycket mmo-människa. vill minnas att det är ett sådant. är i övrigt mest inne på strategi och relaterat, men det varierar en hel del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

verkar också rätt gay, och är inte så mycket mmo-människa. vill minnas att det är ett sådant. är i övrigt mest inne på strategi och relaterat, men det varierar en hel del.

Europa universalis 3 Heir to the throne & Divine wind?

Den senare expansionen förutsätter att du har den förstnämnde. Detta om du beredd att spräcka budgeten men ha ett riktigt bra spel framöver.

http://www​​​.paradoxplaza.com/games/europa-universalis-iii-divine-wind


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paradox interactive har f.ö en hel del bra strategi spel till hands för ett billigt pris, allt är i stort sett historie-relaterat vilket jag gillar. Lista över spel kan du finna här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

låter onekligen rätt gay.

Utvecklat av turkiska indieutvecklare och är världens bästa medeltidsstridssimulator, smiskar stjärt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Utvecklat av turkiska indieutvecklare och är världens bästa medeltidsstridssimulator, smiskar stjärt 😉

Låter som något man borde testa då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Låter som något man borde testa då.

Det är faktiskt riktigt riktigt bra, ungefär så beroendeframkallande som ett singleplayer rpg kan vara ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Europa universalis 3 Heir to the throne & Divine wind?

vet inte, vill minnas att europa universalis 3 har rätt mycket gemensamt med hearts of iron 3, vilket ger mig huvudvärk pga inlärningskurva från helvetet och av okänd anledning laggar en del. spelade det visserligen främst på föredetta laptop, men vill minnas att jag även testade det på den stationära. och den laptopen var ändå rätt spelvänlig.

Lethuc:

Den senare expansionen förutsätter att du har den förstnämnde. Detta om du beredd att spräcka budgeten men ha ett riktigt bra spel framöver.

låter lite väl dyrt, men värt för framtida övervägande.

Dan_the_ironman:

Utvecklat av turkiska indieutvecklare och är världens bästa medeltidsstridssimulator, smiskar stjärt 😉

på den beskrivningen så låter det ju bra, men folks beskrivningar är inte så mycket att hänga i granen alla gånger. kom med ett youtubeklipp som argumenterar för din sak, så ska jag överväga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

på den beskrivningen så låter det ju bra, men folks beskrivningar är inte så mycket att hänga i granen alla gånger.

Det går inte att beskriva bra, och gameplays ser bara kassa ut. Man måste känna på det för att förstå dess magi. Googla recensioner.


   
SvaraCitera