Aviseringar
Rensa alla

Har ni blivit mer eller mindre positiva till kristendomen sedan Bibeltråden skapades?


Ämnesstartare

Vad säger ni?


   
Citera
Ämnesstartare

aldrig läst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: aldrig läst

Nu har du chansen he he Bibeltråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har blivit mer positiv till att bränna kättare på bål.


   
SvaraCitera
Draug

Tråden bekräftade bara det jag redan visste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Mer positiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Razor: Mer positiv

Intressant, vad fick dig att bli mer positiv?


   
SvaraCitera
time
 time

Razor: Varken eller

Har läst bibeln typ fem gånger, det var inga nyheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gläder mig att så många uppskattar Herrens budskap och att jag hjälper Herren att sprida det bland de vilseledna. Min lokala domprost ringde mig häromdagen och berättade att min lokala kyrka fått många nya medlemmar sen jag började sprida Herrens budskap. Det lockar mig ännu mer att fortsätta. Det ska tas upp på morgondagens gudstjänst och jag ska i i retur för att jag mottagit sådan värme och glädje tipsa alla jag känner om den här sidan.

Tack Jesus.

Tack Herren.

Prisa Herren

Gud välsigne er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hans-Peter: i retur

002.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

379da1582dccdf2e3e14bcbf80fb3268-7746716


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hans-Peter: Det gläder mig att så många uppskattar Herrens budskap och att jag hjälper Herren att sprida det bland de vilseledna.

Statistiken ser dock dyster ut. Bara 3 st blev mer positiva, 11 blev mer negativa och 19 har du inte påverkat alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Statistiken ser dock dyster ut. Bara 3 st blev mer positiva, 11 blev mer negativa och 19 har du inte påverkat alls.

Det är ju dock bara av de som har röstat i den här tråden. Jag har fått många PM där de tackar mig för att jag för Herrens budskap vidare och att de tack vare mig äntligen funnit Jesus. Min lokala kyrkoherde har dessutom sagt att min lokala kyrka har fått många nya medlemmar sen jag började med Bibeltråden och många av dem har sagt att det varit tack vare Bibeltråden på ungdomar.se (då har de dock inte vetat att det är jag som ligger bakom den) och likadant har det varit på andra distrikt runt om i landet, så nog gör jag skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
379da1582dccdf2e3e14bcbf80fb3268-7746716

Ledsen

du ska dock veta att herren älskar dig ändå. även om du lever hela ditt liv som icke-troende så har herren så stor nåd att om du ändrar dig på din dödsbädd så får du nåd <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hans-Peter:

Det är ju dock bara av de som har röstat i den här tråden. Jag har fått många PM där de tackar mig för att jag för Herrens budskap vidare och att de tack vare mig äntligen funnit Jesus. Min lokala kyrkoherde har dessutom sagt att min lokala kyrka har fått många nya medlemmar sen jag började med Bibeltråden och många av dem har sagt att det varit tack vare Bibeltråden på ungdomar.se (då har de dock inte vetat att det är jag som ligger bakom den) och likadant har det varit på andra distrikt runt om i landet, så nog gör jag skillnad.

Vad heter din lokala kyrka?


   
SvaraCitera