Aviseringar
Rensa alla

Har ni fast pris för obegränsade samtal, samtalsminuter och sms per månad?


Ämnesstartare

SamtalSms/mmsSurfPrisGäller100 min/mån.500 st/mån.0,5 GB/mån.99 kr/mån.En månad


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Jag finns nog inte: Nej, betalar mindre än eller 200 kr för det.

typ femtio spänn i månaden topps


   
SvaraCitera

Tele2 kompis student har jag. Helnöjd. Skönt att man får behålla det efter studietiden också Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
Tele2 kompis student har jag. Helnöjd. Skönt att man får behålla det efter studietiden också Glad

Varför är du oärlig?  Skäms du inte som medborgare över detta?


   
SvaraCitera

Ja. Betalar 489 (JAG VET????) kr/månad för Tele2s Volym Mellan (339 för abonnemanget, 150 för telefonen). Borde byta till en nyare version av volym som innebär exakt samma sak som jag har nu, skulle spara åtminstone 40 kr/månad då.. Men orkar aldrig ringa in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen: Borde byta till en nyare version av volym, skulle spara åtminstone 40 kr/månad då

Men kör på det, 40 kr är ändå 40 kr! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

My baws 

jobbar inte du på ett bygge? då får man väl ingen tjänstetelefon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kontantkort som jag laddar på när det behövs.


   
SvaraCitera

kakakaka: Varför är du oärlig? Skäms du inte som medborgare över detta?

Varför skulle jag ljuga om en sån sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade fri surf, fria samtal, fria sms och mms och allt man kunde, en mobil och plus en till mobil för 799:- 
Men sen förra månaden (äntligen slut med så dyr räkning) betalar jag 149:- för fria samtal, fria sms/mms och 0,5 surf 
Ringde till Telenor och han som svarade var mycket trevlig och han fixade det billigaste bästa 


   
SvaraCitera

Jag har kontantkort och laddar på när jag känner för det men oftast kostar det mig 145 kr i månaden. Då får jag obegränsat med samtal, SMS och MMS. Även en viss mängd surf ingår men det är inte mycket. Använder dock oftast wifi så det gör mig inget Glad


   
SvaraCitera

Jag finns nog inte: Nej, betalar mindre än eller 200 kr för det.

funderade ett tag på att skaffa telia "komplett" el va fan det heter, 180 kr/månad, men insåg att jag typ aldrig ens kom upp i det. de flesta jag ringer har telia så då betalar jag bara uppringningsavgiften och sms är gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte: Nej, betalar mindre än eller 200 kr för det.

Hallon abonnemang 99 kr/månad = 60 fria samtal (oavsett längd), obegränsat sms/mms, 0,5 gb data - passar utmärkt då jag blir ringd (mycket) mer än vad jag ringer.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jobbar inte du på ett bygge? då får man väl ingen tjänstetelefon?

Jobbar man som arbetsledare så får man helt plötsligt en tjänstetelefon för att man skall kunna ringa på service, leverantörer, chefer, arbetare osv osv 


   
SvaraCitera