Aviseringar
Rensa alla

Har ni någongång sett ett riktigt ufo/alien?


Smilen
Ämnesstartare

Världen är stor och universum är gigantiskt, så att om någon människa här skulle sett ett ufo är inte omöjligt. Alltså flygande tefat osv. 

Någongång händer det att jag ser något som blinkar på himmeln och det är varken ett flygplan eller stjärna.
Planet? kanske.

Hur tror ni ufon ser ut i verkligheten?


   
Citera
Ämnesetiketter
Smilen
Ämnesstartare

Jag tänker ofta för filmiskt.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Den som röstar Jag har sett ett Ufo får gärna förklara er. Om ni vill.


   
SvaraCitera

Blev engång bortrövad av ett UFO som gjorde konstiga experiment med min röv och efter det så 
har jag inte kunnat sitta på en vecka


   
SvaraCitera

Anser att det är något naivt att tro att det inte finns något mer liv än på jorden men bilden av "flygande tefat" är nog inte så nära sanningen heller, det är trots allt vi som hittat på flygande tefat.  


   
SvaraCitera

Alla som säger att de sett ufo:n har egentligen sett en AR.Drone.


   
SvaraCitera

: DDD


   
SvaraCitera

Om du säger drone vem fan va på  min röv då?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Alienfilmerna är de bästa som finns i alla fall filmiskt och så trovärdigt.


   
SvaraCitera

Leif42:
Om du säger drone vem fan va på  min röv då?

Det var inte jag i alla fall så du behöver inte vara otrevlig mot mig. Har du långa/många armar? 


   
SvaraCitera

Smilen: Tror att de finns men inte sett någon själv

Sannolikheten är nog väldigt väldigt liten att just jag skulle få se ett ufo eller en utomjording. Däremot tror jag att det garanterat finns "liv" på andra planeter i det oändliga universum men att de just skulle besöka just jorden är ju väldigt liten.


   
SvaraCitera

pa55iv7_a99r355iv:

Det var inte jag i alla fall så du behöver inte vara otrevlig mot mig. Har du långa/många armar? 

Vad synd. Kunde ju vara en inledelse till ett nysigt förhållande 🙁 men armarna är la inte för långa direkt. Fungerar bra till dagliga behov


   
SvaraCitera

Leif42:

Vad synd. Kunde ju vara en inledelse till ett nysigt förhållande 🙁 men armarna är la inte för långa direkt. Fungerar bra till dagliga behov

Okej, men du har koll över armarna i alla fall... 

Vem kan det ha varit då?

Voldemort?

Smilen: Någongång händer det att jag ser något som blinkar på himmeln och det är varken ett flygplan eller stjärna.

OnT: Hur vet du att det som blinkar på himmelen inte är ett flygplan eller en planet då?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

pa55iv7_a99r355iv:

Okej, men du har koll över armarna i alla fall... 

Vem kan det ha varit då?

Voldemort?

OnT: Hur vet du att det som blinkar på himmelen inte är ett flygplan eller en planet då?

Ett flygplan lyser och inte blinkar.


   
SvaraCitera

Smilen:

Ett flygplan lyser och inte blinkar.

flygplan kan blinka.. 


   
SvaraCitera