Aviseringar
Rensa alla

har ni någonsin tänkt på varför #2


Ämnesstartare

Libertad:

thx så jäval mktt???!!

förlåt men du verkade som en total cp när jag läste ditt inlägg!! var bara tvungen att kommentera men nu ser jag at det är du kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

förlåt men du verkade som en total cp när jag läste ditt inlägg!! var bara tvungen att kommentera men nu ser jag at det är du kompis

oj såg nu vasrföfr du reaktgera som du gjordde m,enm d beror på at ja har en sjukdom o drf for black outs :S

ganska jobbigt men aa iaf

ok tack iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

oj såg nu vasrföfr du reaktgera som du gjordde m,enm d beror på at ja har en sjukdom o drf for black outs :S

ganska jobbigt men aa iaf

ok tack iaf

ha ha nu fick jag en skrattattack åt våra inlägg och rasmus infra röd trådskaparen gick med och skrattade lite där bortifrån det var skönt

men mn va e de för sjukdom då? måste vara hämskt o vara sjuk va är de för symptomn? as jobbigt ir?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

om du e seriös vill att människor ska läsa o ta det du skriver på allvar så tycker jag att du ska avnända 1 bättre språk mn men du vet väl det sj

artistisk mariné


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ha ha nu fick jag en skrattattack åt våra inlägg och rasmus infra röd trådskaparen gick med och skrattade lite där bortifrån det var skönt

ok vad skönt d är bra för kropenen att skarta ganska mkt!!! [smile]

ennie:

men mn va e de för sjukdom då? måste vara hämskt o vara sjuk va är de för symptomn? as jobbigt ir?

ne e inte jobit bor i sthlkm o här e ala födda helt duma ivhudet så ingen märkr!! :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

vafan, kopierat texten

nej skrivt
hand för hand


   
SvaraCitera

Infraröd:

nej skrivt
hand för hand

ord för ord. jaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

ord för ord. jaha

visst är jag genialisk ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

ok vad skönt d är bra för kropenen att skarta ganska mkt!!! [smile]

okej ska tänka på d [crazy]

Libertad:

ne e inte jobit bor i sthlkm o här e ala födda helt duma ivhudet så ingen märkr!! :S

ha ha!! fattar att du hadde svårt o ut tyda mitt start inlägg i diskussionen då ha ha skratt retande igen ha ha ha!! va lustigt de blev nu [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

visst är jag genialisk ??

ja ganska tkr jag

och 6ig


   
SvaraCitera

Infraröd:

visst är jag genialisk ??

fast jag tror inte på dig, eftersom du skriver på ett sätt först och sedan seäger du jag ska förklara närmare, abrupt stilen ändras det är kopierad text. liksom bra övergång, blir perfekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ha ha!! fattar att du hadde svårt o ut tyda mitt start inlägg i diskussionen då ha ha skratt retande igen ha ha ha!! va lustigt de blev nu [smile]

MMM men ney dnu giock du faktyskt po en nit för at ja e ej föd i sthlm men så drf e ja ej dum i huvdftr5e men e endo d för ja har min sjuk dom men basr4a lite!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ja ganska tkr jag

och 6ig

[crazy]

yesyesknark:

fast jag tror inte på dig, eftersom du skriver på ett sätt först och sedan seäger du jag ska förklara närmare, abrupt stilen ändras det är kopierad text. liksom bra övergång, blir perfekt

haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Infraröd:

haha

jag vet!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

MMM men ney dnu giock du faktyskt po en nit för at ja e ej föd i sthlm men så drf e ja ej dum i huvdftr5e men e endo d för ja har min sjuk dom men basr4a lite!!!

din lurrefax! [badgrin] den va man inte med på....kännr igen mig i viss del i d du skrivr när de gäller hur de passar in på mig oxo...att man kan jämnföra..


   
SvaraCitera