Aviseringar
Rensa alla

Har ni också problem med erat Spotify?


Just det problemet har jag inte haft men jag har problem med att Spotify drar upp volymen svinhögt när det är reklam så man får kasta av sig hörlurarna... Är det ens lagligt att göra så?


   
SvaraCitera

Jag har länge haft problem med Spotify. Inga tekniska problem, dock.


   
SvaraCitera

adaq:
Just det problemet har jag inte haft men jag har problem med att Spotify drar upp volymen svinhögt när det är reklam så man får kasta av sig hörlurarna... Är det ens lagligt att göra så?

Kör inte Spotify med samma funktion som dem på tv har då? 


   
SvaraCitera

rogernw:

Kör inte Spotify med samma funktion som dem på tv har då? 

Joo, men när man har hörlurar på sig så kan det ju vara skadligt... Borde inte vara lagligt att göra såhär. Vet att de i USA håller på och dra igenom en låg där ljudet på TV programmen måste vara samma som reklamen för det hade tydligen gått alldeles för långt. Hoppas att detta på något sett kan påverka så spotify slutar med det här


   
SvaraCitera

adaq:

Joo, men när man har hörlurar på sig så kan det ju vara skadligt... Borde inte vara lagligt att göra såhär. Vet att de i USA håller på och dra igenom en låg där ljudet på TV programmen måste vara samma som reklamen för det hade tydligen gått alldeles för långt. Hoppas att detta på något sett kan påverka så spotify slutar med det här

Wtf? Har jag inte hört talas om Förvånad
Annars äre väl bara å slänga iväg en femtilapp/mån på unlimited om du bara lyssnar på datorn. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

rogernw:

Wtf? Har jag inte hört talas om Förvånad
Annars äre väl bara å slänga iväg en femtilapp/mån på unlimited om du bara lyssnar på datorn. 

Tro mig, det är värt varenda krona.


   
SvaraCitera

rogernw:

Wtf? Har jag inte hört talas om Förvånad
Annars äre väl bara å slänga iväg en femtilapp/mån på unlimited om du bara lyssnar på datorn. 

Har premium men delar det med mina föräldrar så kan inte använda premium på datorn Tumme ned


   
SvaraCitera

adaq:

Har premium men delar det med mina föräldrar så kan inte använda premium på datorn Tumme ned

Slå på offline på datorn? Skeptisk


   
SvaraCitera

rogernw:

Slå på offline på datorn? Skeptisk

Har redan synkat på 3 enheter Ledsen


   
SvaraCitera

adaq:

Har redan synkat på 3 enheter Ledsen

Synkat? 

Du kan väl ladda ner spellistorna på datorn och strypa åtkomsten till internet på Spotify? Galen


   
SvaraCitera

saknar spotify
va tvungen o ta bort för ja märkte hu djävla cp de kändes att gå runt me musik hela dagarna o spela ashög musik o sen ba när man ska prata me nån så känns de orealistiskt o typ dovt

kund int gå utanför dörren utan musik 


   
SvaraCitera

rogernw:

Synkat? 

Du kan väl ladda ner spellistorna på datorn och strypa åtkomsten till internet på Spotify? Galen

Synkat = laddat ner dom så jag kan lyssna på dom offline. Jag har ju gjort det redan på för många enheter så det går inte...Mamma har offline på mobilen, pappa har offline på mobilen och jag har offline på mobilen. Det får max vara tre enheter så kan inte göra på datorn oxå Tumme ned


   
SvaraCitera

adaq:

Synkat = laddat ner dom så jag kan lyssna på dom offline. Jag har ju gjort det redan på för många enheter så det går inte...Mamma har offline på mobilen, pappa har offline på mobilen och jag har offline på mobilen. Det får max vara tre enheter så kan inte göra på datorn oxå Tumme ned

Ofta dem har en sån spärr?.

Då blev de knepigare..


   
SvaraCitera

blev nåt liknande när artisten valde att uppgradera nåt men så kom allt tillbaka ingen med ny bild osv just nu funkar Spotify felfritt 


   
SvaraCitera

Nä Tumme upp


   
SvaraCitera