Aviseringar
Rensa alla

har ni också svårt att motivera er


Lounge
Ämnesstartare

Gruvan:
Varenda ord passar in på mig. Lat som fan tyvärr. Har som tur ett par dosor i kylen, vad snusar du?

är inte lat.. mera att energin ligger på zero. kanske samma sak. granit vit! du?


   
SvaraCitera

Lounge:

är inte lat.. mera att energin ligger på zero. kanske samma sak. granit vit! du?

Nää, menade att jag var lat, uttryckte mig fel, sry! 🙁

Röda lacket! Portion nu, men får man lust att snusa fint så brukar det bli Röda Lacket löst!


   
SvaraCitera

Lounge: är inte lat.. mera att energin ligger på zero. kanske samma sak. granit vit! du?

nej det är inte samma sak!


   
SvaraCitera

hade svårt förut det var omöjligt var en slemklump, nu gör jag allt hela tiden pga varför inte, tröttnat på tidsfördriv typ 

hjälpte när jag började äta mycket nyttigare, frukt och grönt och mindre mejeri


   
SvaraCitera

Nej, jag kan vara väldigt bra på att motivera mig. Oftast känner jag dock ingen som helst mening med något, vilket bidrar till att kapaciteten för motivering minskar drastiskt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Gruvan:

Nää, menade att jag var lat, uttryckte mig fel, sry! 🙁

Röda lacket! Portion nu, men får man lust att snusa fint så brukar det bli Röda Lacket löst!

haha inga probs. röda lacket är gött som få! gillar du smaksnus rekommenderar jag rapé summer edition.. havstorn typ.. smakar godis. mmm.

Rävpojken:
hade svårt förut det var omöjligt var en slemklump, nu gör jag allt hela tiden pga varför inte, tröttnat på tidsfördriv typ 

hjälpte när jag började äta mycket nyttigare, frukt och grönt och mindre mejeri

tröttnar också på mig själv men det fysiska tar emot. tror också på att äta bättre, ska börja med det nu när jag ska gå ner 10 kg. rutinerna har jag, går upp tidigt och lägger mig inte allt för sent. är väll bara träning som saknas då.. sedan kanske jag flyger runt i lägenheten

Chibibbi:
Nej, jag kan vara väldigt bra på att motivera mig. Oftast känner jag dock ingen som helst mening med något, vilket bidrar till att kapaciteten för motivering minskar drastiskt.

🙁 att inte känna mening med något måste vara hemskt


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

nu ska jag iaf äta min lunch (gick till hemköp) och sedan gå ner till beachen och läsa. blir mys.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

önskar er en bra dag allihopa


   
SvaraCitera

Lounge: tröttnar också på mig själv men det fysiska tar emot. tror också på att äta bättre, ska börja med det nu när jag ska gå ner 10 kg. rutinerna har jag, går upp tidigt och lägger mig inte allt för sent. är väll bara träning som saknas då.. sedan kanske jag flyger runt i lägenheten

har inte tränat så mycket ska börja nu får se om jag blir piggare än den. tror nikotin gör en tröttare också men det kanske bara är när man röker.
testa att äta en måltid enbart bestående av frukt så kommer du nog känna vad jag menar


   
SvaraCitera

Lounge: haha inga probs. röda lacket är gött som få! gillar du smaksnus rekommenderar jag rapé summer edition.. havstorn typ.. smakar godis. mmm

Får nog slå till på en sådan dosa och testa! Minns att jag testat Rapé Lime. Tyckte den var rätt god.
Tack för tipset!


   
SvaraCitera

lite


   
SvaraCitera

Ja, alltså. När jag är ensam är det ingen annan som har ont av när det är stökigt liksom. Då behöver man inte städa. 


   
SvaraCitera

tycker om att ha städat och rent när jag är själv också, gör inte ni det?


   
SvaraCitera

Lounge: 🙁 att inte känna mening med något måste vara hemskt

man vänjer sig, tragiskt nog Galen


   
SvaraCitera
Exner

64794-Tyrion-Lannister-its-not-easy-TPC7


   
SvaraCitera