Aviseringar
Rensa alla

har ni opererat er?


Ämnesstartare

Opererat bort en uppfuckad talgkörtel på axeln och opererat näsan två gånger Förvirrad


   
SvaraCitera
höna

opererat bort två skabbiga leverfläckar i nacken. ska operera bort en till snart. om det räknas!


   
SvaraCitera
Exner

har opererat dit en pacemaker på prostatan för att få kraftigare orgasmer


   
SvaraCitera
höna

ah, i munnen också i samband med att jag fick tandställning, de skar upp gommen, fäste en guldCoolkedja i en tand som växte åt fel håll. sen så sydde dom väl ihop den. kedjan kom ut i gluggen så drog dom lite i den varje gång jag var där på kontroll. det var: obehagligt.


   
SvaraCitera

Gjort mindre ingrepp som att operera bort en visdomstand när jag var 16 samt en adenoid från slemhinnan i näsan (snarkade så förfärligt) när jag var typ 11. Minns inget särskilt från någon av ingreppen. Under visdomstanden var jag vaken, kändes skumt.

När jag var 2 och 5 opererades jag även för ett medfött hjärtfel. Minns inget därifrån heller, men har fått höra att jag var otroligt lugn och sömnig innan 5 års ålder och efteråt blev jag piggare, och det är väl bra antar jag.


   
SvaraCitera

höna: de skar upp gommen, fäste en guldkedja i en tand som växte åt fel håll.

Också gjort detta!


   
SvaraCitera
höna

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Också gjort detta!

Ingen kul upplevelse


   
SvaraCitera

höna: Ingen kul upplevelse

Minns faktiskt inte så mycket, annat än att det var jobbigt att ha en liten kedja hängandes i gommen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra tråd

har opererat örat fingret och huden på ryggen


   
SvaraCitera

Opererade ut alla fyra visdomstander i februari vilket var skitkul. Tillbringade en vecka i sangen med en andedrakt som stank dod hund. Efter nagra dagar da stygnen borjade losas upp kunde jag spotta ut sma, blodiga tradbitar. Mmmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blindtarmen, benet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Blindtarmen  

Dagens operation presenteras av:  Svensk direktreklam 


   
SvaraCitera

Opererade in rör i öronen när jag var kring 6-7 år eftersom jag hade så stora problem med återkommande öroninflammationer. Sövdes så jag minns inte något av själva operationen, men öroninflammationerna blev det bättre med i alla fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Opererade bort en extra tå när jag bara var några dagar gammal samt opererade en annan tå som växte bakom de andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har oprera fittan. d sprack


   
SvaraCitera