Aviseringar
Rensa alla

Har ni råkat skriva något pinsamt sms någon gång??


Fridask:
Jag skulle skriva "jag vill att du kommer och pussar på mig" men min telefon ändrade det till "jag vill att du kommer och pissar på mig" =( Till en kille jag träffade. #snopet

Hahahaha att få den xD hahaha


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Hahahaha att få den xD hahaha

Haha ja det var lite galet. 


   
SvaraCitera

har en fantastisk historia men pallar inte skriva den


   
SvaraCitera

ja men mest brev, för jag hatar när nån tycker om mig och ska säga att jag är bra eller nåt..


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Järnis:
har en fantastisk historia men pallar inte skriva den

berätta för mig


   
SvaraCitera

räknas sms som skickas sent typ en lördagnatt när man egentligen inte borde ägna sig åt kommunikation?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Hahahaha att få den xD hahaha

hahaha klockrent ;D !!!


   
SvaraCitera

erikn90:

hahaha klockrent ;D !!!

Mmh Glatt skålande


   
SvaraCitera

minns ej 


   
SvaraCitera

jo kanske råkat skicka till fel osv 


   
SvaraCitera

anemone:
räknas sms som skickas sent typ en lördagnatt när man egentligen inte borde ägna sig åt kommunikation?

ja


   
SvaraCitera

har väl själv inte skickat något pinsamt, en fick ett sms från min pojkvän när det stod 

"Skit i henne! Det är bara du och jag när vi gör det, hon kommer inte få veta något"

..gjorde slut med honom typ minuten efter och nu, ett år senare försöker han fortfarande få tillbaka mig, han har dock lugnat sig när jag skaffade en pojkvän 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
har väl själv inte skickat något pinsamt, en fick ett sms från min pojkvän när det stod 

"Skit i henne! Det är bara du och jag när vi gör det, hon kommer inte få veta något"

..gjorde slut med honom typ minuten efter och nu, ett år senare försöker han fortfarande få tillbaka mig, han har dock lugnat sig när jag skaffade en pojkvän 😛

Oh shit! Det är både pinsamt och förjäkligt :/ Idiotsnubbe!


   
SvaraCitera

erikn90:

Oh shit! Det är både pinsamt och förjäkligt :/ Idiotsnubbe!

Mm :/ det värsta är att han går i min klass..


   
SvaraCitera